נחכה שנאור יבוא
ובינתיים - אני משערת שאת יודעת שמדובר ב"כיתות מדעיות". מה שכדאי בעיקר לבדוק (לי אין נסיון עם התוכנית, ככה שהפעם אני לא יכולה לתרום יותר מדי אינפורמציה) זה האם עושים משהו מעבר ללהגיש לבגרות ב5 יחידות במקצועות המדעיים, כלומר - האם לא מדובר בעוד בית חרושת לציונים רק שהפעם ציונים יותר טובים... יחד עם זאת, נראה לי שיהיה קשה למצוא בית ספר שלא נוהג כך (אבל אם יש, כדאי לדבוק בו) ככה שהבנתן שזה המצוי - ממה שהבנתי לכיתות האלה יש אפשרות ללימודים אקדמים. מה התוכנית?