תכנית מופת

מצב
הנושא נעול.
תכנית מופת

תכנית מופת
בהמשך להתלבטות שלנו לגבי המשך לימודים בכתת מחוננים בחטיבה, העלה מישהו את האפשרות להצטרף לכתת מופת המופעלת בעירנו מהחטיבה. האם למישהו יש ניסיון ומוידע לגבי התכנית והתאמתה למחוננים? תודה מראש
 
נחכה שנאור יבוא

תכנית מופת
בהמשך להתלבטות שלנו לגבי המשך לימודים בכתת מחוננים בחטיבה, העלה מישהו את האפשרות להצטרף לכתת מופת המופעלת בעירנו מהחטיבה. האם למישהו יש ניסיון ומוידע לגבי התכנית והתאמתה למחוננים? תודה מראש
נחכה שנאור יבוא
ובינתיים - אני משערת שאת יודעת שמדובר ב"כיתות מדעיות". מה שכדאי בעיקר לבדוק (לי אין נסיון עם התוכנית, ככה שהפעם אני לא יכולה לתרום יותר מדי אינפורמציה) זה האם עושים משהו מעבר ללהגיש לבגרות ב5 יחידות במקצועות המדעיים, כלומר - האם לא מדובר בעוד בית חרושת לציונים רק שהפעם ציונים יותר טובים... יחד עם זאת, נראה לי שיהיה קשה למצוא בית ספר שלא נוהג כך (אבל אם יש, כדאי לדבוק בו) ככה שהבנתן שזה המצוי - ממה שהבנתי לכיתות האלה יש אפשרות ללימודים אקדמים. מה התוכנית?
 
קראתי תשובות של נאור בפורום

נחכה שנאור יבוא
ובינתיים - אני משערת שאת יודעת שמדובר ב"כיתות מדעיות". מה שכדאי בעיקר לבדוק (לי אין נסיון עם התוכנית, ככה שהפעם אני לא יכולה לתרום יותר מדי אינפורמציה) זה האם עושים משהו מעבר ללהגיש לבגרות ב5 יחידות במקצועות המדעיים, כלומר - האם לא מדובר בעוד בית חרושת לציונים רק שהפעם ציונים יותר טובים... יחד עם זאת, נראה לי שיהיה קשה למצוא בית ספר שלא נוהג כך (אבל אם יש, כדאי לדבוק בו) ככה שהבנתן שזה המצוי - ממה שהבנתי לכיתות האלה יש אפשרות ללימודים אקדמים. מה התוכנית?
קראתי תשובות של נאור בפורום
בעניין הזה - ובאמת השכלתי. התכנית אכן כוללת תואר ראשון - אבל זה מיועד לשנות התיכון - י'-יב' ולא לחטיבה. החטיבה נפרדת מהתיכון אצלנו - בבית ספר נפרד אפילו. חושבים ללכת לראות אותו אחרי החג. ואעדכן אז.
 

קיטס

New member
איפה זה "אצלנו"?

קראתי תשובות של נאור בפורום
בעניין הזה - ובאמת השכלתי. התכנית אכן כוללת תואר ראשון - אבל זה מיועד לשנות התיכון - י'-יב' ולא לחטיבה. החטיבה נפרדת מהתיכון אצלנו - בבית ספר נפרד אפילו. חושבים ללכת לראות אותו אחרי החג. ואעדכן אז.
איפה זה "אצלנו"?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה