תכנות פאזל למישהו יש רעיונות איך לבנות תוכנית שמרכיבה פאזל לבד?
I itaym02 New member 14/11/04 #2 צריך יותר פרטים כל החלקים מרובעים? איך החלקים יודעים שהם מחוברים לחלק המתאים? בכמה חלקים מדובר? האם חלקי המסגרת שונים מחלקי המרכז כמו בפאזל אמיתי? באיזה שפה מתכוון לממש את זה?
צריך יותר פרטים כל החלקים מרובעים? איך החלקים יודעים שהם מחוברים לחלק המתאים? בכמה חלקים מדובר? האם חלקי המסגרת שונים מחלקי המרכז כמו בפאזל אמיתי? באיזה שפה מתכוון לממש את זה?