תכנון טיול לארה"ב עם הילדים

נרשם, תועד ותוייק ../images/Emo150.gif

 
חופשי, רק תביאי את המזוודה איתך

כי גם ככה אנחנו במצוקה (5 נפשות = 6-7 מזוודות, 2 טרולי לעליה למטוס, ים בגדים שלא צריך, המווווווווווווווווווווווווןןן מתנות למשפחה ואמא אחת על סף היסטריה)
 

talitalitali

New member
../images/Emo207.gif טסה לבד עם שניים לארה"ב

אני טסה ארה"ב לבד עם ביתי בת 3.5 ובני בן 7 חודשים. קראתי את המאמרים והזמנתי עבורו עריסה. אני הכנתי לביתי תיק משלה עם מלא הפתעות, ורכשתי גם טיולון תאומים איזי בייבי שיהיה לי בשדות תעופה. אשמח לשמוע אם יש לכם עיצות איך בכל זאת מתמודדים לבד עם השניים... תודה לכם!
 
יש לך כבר הכל - וטיפ אחד נוסף וחשוב

נכון שאת מתכוונת לארוז שלוש חליפות בגדים נוספות לכל ילד? ארזי עוד חולצה להחלפה גם לעצמך. אני נערכתי עם כל הציוד לילדות, ובהמתנה בשדה התעופה בין טיסה א' לטיסה ב' שתיקח אותנו לתל אביב, אחת הילדות הפכה עלי צלחת עם עוגת תות. כמובן שלבשתי חולצה ומכנסים בהירים. הכתם לא ירד כמובן עם מגבון לח, ואת הטיסה העברתי עם כתמים אדמדמים על כולי. והרבה קרם ידיים, המטוסים יבשים מאוד. ולבדוק היטב האם מותר להעלות למטוס בקבוקי מים וכו', כי הם מאלצים לזרוק כל מיכל שגדול מ-100 מ"ל.
 

חוה 1

New member
מסכימה - עלי כמעט הבן שלי הקיא

למזלי זה היה כמעט כי לא היתה לי חולצה להחלפה.
 

שירי ל

New member
הם לא מרשים להעלות למטוס בקבוקי מים

וגם לא קרם לחות משחת שינים בגודל רגיל וכו'. עדיף לקנות בדיוטי פרי בקבוק מים גדול או לבקש בתחילת הטיסה מהדיילים בקבוק שלם של מים עם כמה כוסות כל מה שיגיע איתך בתיק העליה למטוס ייזרק... אגב, הבידוק היום היסטרי. את צריכה לפשוט מעלייך הכל ולהשאר בבגדים בסיסיים בלבד- ז'קטים וכו'. גם נעליים צריך לחלוץ ולהעביר בשיקוף. קחי בחשבון כשאת בוחרת בגדים לטיסה דברים שאפשר להוריד ולהלביש בקלות.
 

talitalitali

New member
אם אני קונה מים

בדיוטי פרי, אז את זה הם כן מרשים לעלות למטוס? תודה על הטיפים.. באמת המים הם עקרוניים כאן בגלל התמ"ל.. (מניקה אבל רוצה אופציה לתת לבקבוק...)
 

talitalitali

New member
תודה עבור הטיפים.. על בגדים דווקא

כן חשבתי, אבל טוב שאתן מזכירות לי לפני שאני אורזת..
 

lowprofile

New member
לסוע !!

בטח שלסוע, אתם תהנו כל כך. מה לקחת בחשבון? הילדים יהנו בכל מקום. ניו יורק מומלצת מאוד, גם עם הילדים. מבחינת מוטלים - אין שום בעיה, גם מוטל 8 (אני משום מה זוכרת 8 ולא 6). יש לאורך הכבישים הראשים המון מוטלים. יש גם מלוני דירות עם מטבחון שזה ממש נוח. (extended stay( למשל. לגבי טיסה - אם אפשר - עדיף טיסת לילה. לקחת דברים קטנים כדי להעביר את הזמן. באמת יהיה לכם נוח לקחת טיולון. בסה"כ בשדה עצמו אפשר להעביר את הזמן בטיולים. לתת לילדים לשתות בהמראה ובנחיתה כדי למנוע את הלחץ באוזנים. לגבי המלון - אם אתם מתחילים בניו יורק, גם אם התכנון הוא לשכור רכב על ההתחלה, אני ממליצה מאוד מנחות בניו ארק ולא ב GFK ולקחת מלון באזור השדה. זה בסה"כ 15 דק נסיעה ברכבת מניו יורק. ומאוד נוח. (NJ Transit( בכל מקרה לא הייתי נלחצת ממלונות כדי לא להגביל מבחינת התכנון. בכבישים הראשיים יש המון מלונות ומוטלים, אנחנו לא נתקלנו בבעיות מבחינת המוטלים. אישית לא הייתי ישנה בחוץ באזורים בהם מסתובבים צבאים בגלל המחלת הליים. חבל להלחץ מזה. לגבי מקומות נחמדים: בניו יורק - כל מוזיאון אפשרי. אולי יותר לכיוון מוזיאון מדע או הילדים מאשר מומה אבל שניהם כיפים. חנויות משחקים למינהן שוורץ וטויס אר אס, החנות של אפל, סנטרל פארק. סתם לטייל ברגל. בכלל - מוזיאוני ילדים - מוזיאון הילדים של מנהטן מקסים, במיוחד לאוהבי דורה. מוזיאון הילדים של ניו גרזי, ויש גם בברוקלין מוזיאון הילדים של פילדלפיה - תצוגה מקסימה של עליסה בארץ הפלאות. גני חיות בניו יורק - יש גן נחמד וקטן בסנטרל פארק ויש גן חיות גדול בברונקס. ניו יורק ביום גשום - משחקייה נחמדה - ווישנגטון מדהימה - יש שם המון דברים לעשות ממוזיאונים ועד סתם לטייל ברחוב. לאוהבי רחוב סומסום - אפשר להעביר יום שלם ב sesame place מה עוד? יש המון פארקים יפיפיים שנחמד לעצור בהם. היה שירשור בהורים בחו"ל על מקומות נחמדים לילדים: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=689&msgid=49038906 ולא להתרגז אם הילדים יטענו שהם הכי נהנו במשחקייה של מק דונלדס..
 
ואו, תודה!!! ../images/Emo140.gifכמה אינפורמציה!

נכנסת לחרוש את הלינקים ואז אגיב יותר. המון תודות, בדיוק מה שאני צריכה בשביל להתחיל בתכנונים
 
הכי טוב אם יש לכם אפשרות

לשכור קרוון נוסע. אז יש לך הכול בפנים, בנסיעה ארוכה הילדים יכולים לשחק ולעשות הכול. בכול הפארקים האזורי התיירות יש חניונים מיוחדים להם. שם יש לך חיבור לחשמל, מים, יש מקלחות שתמיד נקיות ומסודרות וזו חוויה. בכול אופן לא הייתי שוללת גם קמפינג. בארה"ב זה מאוד מסודר יש לך חלקה מוכנה עם חיבור למים וחשמל ומקלחות. יש המון אתרים באינטרנו עם מידע, צריך פשוט לשבת ולחפש אינפורמציה. ואם אתם מגיעים למיאמי תבואו לבקר, גם אצלנו יש חשמל מים ומקלחות...
 
רעיון מעניין!!!

יש לך מושג אולי אם צריך רישיון מיוחד כדי לנהוג בדבר כזה? עשיתם משהו כזה? זה לא פרוייקט גדול מדי?
אני לא ממש תכננתי להדרים עד אליכם, אבל גם שירי לוחצת
אז נחשוב על ההזמנה. תודה
(לא יאומן עד לאיפה ציביליזציה מגיעה
)
 
למעלה