תכלס תכלס

תכלס תכלס

שלום לכם חברות וחברים
אני חדש פה
כאשר זמני מרשה לי פה ושם אני מציץ ומתעניין
יש פה הרבה שיח סביב הנושא המשותף של האילוץ לחיות בתוךהתבניות הכפויות עלינו
הרבה שיח סביב בעיות ציבוריות שאינם בהכרח קשורות לחיים הפרטיים שלנו אבל ממש מקוממים

אבל העיקר חסר!

תכלס ללבן פתרונות כל אחד שיעלה רעיון או משהו מנסיונו האישי

לא כן ?
 
נכון ולא נכון

נכון שלא תמיד ניתן לשתף ולספר כיצד אני הסתדרתי או מסתדר משום שזה אישי,אך עדיין את הרעין שעומד מאחורי הפתרון ניתן בהחלט לשיתוף במקרים רבים ואף ברובם,בטוחני שאם תהיה במה לשיתוף הרעיונות השונים,זו תהיה תועלת מרובה לכל אחד ואחת מהמתענינים בפתרונות,ובטוחני כי גם אלו שכביכול מתנדבים לשתף את הרעיונות גם הם יצאו נשכרים,ויחכימו מהפידבק שהם יקבלו,מהרעיונות החדשים או השונים,אז נחשונים בבקשה...
 
למעלה