ערמומי תמים
New member
תכלס תכלס
שלום לכם חברות וחברים
אני חדש פה
כאשר זמני מרשה לי פה ושם אני מציץ ומתעניין
יש פה הרבה שיח סביב הנושא המשותף של האילוץ לחיות בתוךהתבניות הכפויות עלינו
הרבה שיח סביב בעיות ציבוריות שאינם בהכרח קשורות לחיים הפרטיים שלנו אבל ממש מקוממים
אבל העיקר חסר!
תכלס ללבן פתרונות כל אחד שיעלה רעיון או משהו מנסיונו האישי
לא כן ?
שלום לכם חברות וחברים
אני חדש פה
כאשר זמני מרשה לי פה ושם אני מציץ ומתעניין
יש פה הרבה שיח סביב הנושא המשותף של האילוץ לחיות בתוךהתבניות הכפויות עלינו
הרבה שיח סביב בעיות ציבוריות שאינם בהכרח קשורות לחיים הפרטיים שלנו אבל ממש מקוממים
אבל העיקר חסר!
תכלס ללבן פתרונות כל אחד שיעלה רעיון או משהו מנסיונו האישי
לא כן ?