תכירו את נלה...

עדידושש

New member
תכירו את נלה...

היא מחפשת משפחה אומנת לתקופה של מספר חודשים, והיא חתולה מקסימה. אמא שלה תדאג כמובן לכל ההוצאות.
 

עדידושש

New member
למה לא? כל ההוצאות כלולות...

או שטריק לא תמות על הרעיון? חוץ מזה- אני מתגעגעת, אבל אין לי טיפת זמן לנשום +מיגרנה ששולחת אותי ברגע זה ל-מ-י-ט-ה....
 

Noaal

New member
זה טריק לא תמות על הרעיון - מילא

יש לי שותפה שתשמח לדווח לבעלי בית על כניסתה של חתולה נוספת לבית. בפעם הבאה שאני בב"ש אני אשאיר לך כמה כדורי אדוויל מיגרנה.
 

עדידושש

New member
מקפיצה לבוקר...

 
למעלה