תכינו אותי נפשית{החלפת מודם בבזק

orsh1

New member
תכינו אותי נפשית{החלפת מודם בבזק

מה להגיד להם ועם ירצו כסף מה להגיד להם חוץ מבעיות חומרה ומחשב
 

orsh1

New member
צילצלתי אליהם כרגע ואמרו לי ש המודם

של שאני רוצה להחליף הוא לא בהשאלה ואולי עם אני ישלם 130 שח אני יקבל מודם רשת מה לעשות מחר אני הולך לבזק סטור מה לעשות מה להגיד נו?
 

angui21

New member
לי אמרו אותו דבר

כנראה שהוא כבר לא בהשאלה
 

DenisF

New member
>>>>>>>>>>

היה כאן שרשור איפשהו עם מישהו שהרס את האלקטל הביתי שלו עם ההאק לפרו, וכל מה שדש ממנו לקבל חדש זה פרצוף של אידיוט לחצי שעה. זאת הצעתי בכל מקרה, תהיה תמים, תהיה אידיוט, ותבהיר להם טוב טוב שאתה לא מוכן לשלם שקל על זה -- או שאתה עובר לכבלים. :)
 

orsh1

New member
הלכתי לבזק סטור והיה סיוט(הכל מתועד

אמרו לי שהמודם שלי ולא מושאל ואז מישם צילצלו ל 199 והם לא אישרו לי למודם רשת חזרתי עם דוד שלי הביתה ואמרתי לו שיכדאי לו להשקיע את הכסף שלו בכבלים שמה יתנו לו גם usb גם רשת ועוד לא ישאלו שאלות בקיצור:היתחברנו ל כבלים עם נטוויז'ן 99 שח לחודש לשנה שלמה בנתיים צלצלתי לבזק וגמרתי את הרומן שלי איתם שלקח לי במשך שנה ו3 חודשיים 106 כל חודש ל 750 אחרי יום כזה כדאי ליסגור מעגל עם בזק רצתי לבזק סטור להחזיר (בשמחה) את מודם ה usb היתברר בסוף שהמודם מושאל וזה עיצבן אותי כל הריצות אליהם באותו רגע שאמרתי לנציג שאני מיתנתק ואני מחזיר לו את המודם הוא שלף מהקופס אלקטל חדש חדש בעיצוב מהפכני על רשת ובחינם !!! אבל אמרתי לו האית צריך לתת לי את זה בבוקר עכשו הפסדת לקוח וקח את המודם הזה ליפני שאני שובר אותו ואמרו לי ליקרוא למי שמשלם את האינטרנט רצה להציע לו חבילה חדשה ולשכנע שלא נילך מהם אבל לא!!! אני בכבלים אמרתי לו איו צורך אבל הוא אמר ביגלל שאני בן 15 הוא לא לוקח מימני קראתי לדוד שלי והוא נתן להם על הראש טוב טוב ולבסוף הסכימו לקחת את המודם usb אפילו הם שונאים אותו חח (הם לא משלימים עם זה שעוזבים אותם) לסיכום יום זה:בזק חברה משוחטת ועד שאתה לא מראה שאתה בחור רציני או את רצינית אתם לא תקבלו את מה שמגיע לכם עם את או את מישתמשים עם מודם usb ב adsl תיברחו מישם לכבלים ומהר אני מציע לכם זה סתם הורס מחשבים החיבור הזה!!!
 

DenisF

New member
>>>>

אמרתי לך קודם תאיים, לא לעבור לכבלים ורק אחרי זה להיזכר.. ככה זה כל חברה, אתה מאיים שאתה עוזב - ירדו על 4. בכל מקרה, תתחדש :) ולהבא, כשדב אומר שUSB זה קקה, תקשיבו לו. הבנאדם יודע על מה הוא מדבר.
 

orsh1

New member
אני יודע שזה קקה וביגלל זה אמרתי ל

דוד שלי להחליף אותו@@@!!!!!!!!!11
 
למעלה