תיק לסנובורד

thener

New member
תיק לסנובורד

שלום לכולם ,

מחפש לקנות בארץ תיק לסנובורד 170 ס"מ עם מקום לנעליים וכל הביגוד . ( אפשרי גם יד 2 )
יש המלצות למישהו ?

בברכה .
 

thener

New member
תיק לסנובורד

חיובי , סנובורד 165 ס"מ
+ 5 ס"מ ספייר .....

בברכה .
 

davesh

New member
בשביל מה ספייר?

אני קניתי תיק לסנובורד 163 ס"מ ב"שלג" בפ"ת. אבל התיק לא יכול להכיל גם נעליים ובגדים.
התיק הבא שלי יהיה תיק עם גלגלים שאפשר להכניס לו גם נעליים ובגדים.
 

daniweb

New member
אפשר לעלות רק עם תיק סנובורד לטיסה

ללא מזוודה? זה תופס מבחינת אי תשלום על הטסת ציוד?
יש תיקים שהם מספיק גדולים לציוד גלישה + ציוד אישי(לא יותר מדי סה"כ)?
אם יצא למישהו כזה תיק סנובורד גדול עם כל הבגדים, כמה זה שוקל?
 

davesh

New member
הבעיה היא שתיק סנובורד הוא גם OVER SIZE

ולכן משלמים אקסטרה.
 

daniweb

New member
OK.אז חוץ מנוחות של 2 מזוודות

אין משמעות לקניה של תיק גדול במיוחד שיכיל גם את הציוד גלישה וגם את הביגוד.
תודה!
 

rendbend

New member
יש לי תיק של סנובורד 166

ניתן להכניס את כל הציוד של הסנובורד, נעליים, בגדים טרמים, משקף, קסדה תיק גב וכו...
לא שילמתי על הכבודה, טסנו בארקיע, עד 23 ק"ג היה הרף והתיק שקל סה"כ 13 ק"ג.
 

davesh

New member
זה בגלל שבטיסות הסקי של ארקיע לא גובים אקסטרה

על תיק ציוד גלישה.
 

thener

New member
תיק סנובורד

כל עוד שאתה לא עובר את המשקל המותר - תיק זה תקף במרבית החברות .
 

shac

New member
אופ-פיסט (ועוד טיפ בנושא התיק)

כשקניתי שם בורד (rome, כמה מפתיע ;)) קניתי בהנחה גם תיק נפלא שאמנם בלי גלגלים -מוותר על כמה דקות פינוק בשדה"ת לטובת סחיבה, בעיקר כי התיקים השווים עם הגלגלים היו מעבר לתקציב שלי- אבל הוא מצוין בזה שאפשר לדחוף אליו גם נעליים, ביינדינגז, ונשאר הרבה מקום למה שבא לך.

טיפ נוסף אם רוצים לחסוך עוד קצת... כשטסים שניים, אפשר להטיס שני בורדים בתיק הזה בלי שום בעיה אם מפרקים את הביינדיגז משני הבורדים. חסך לנו 140 דולר, (70 כל צד ותודה לאל-על).

למיטב זכרוני לא הייתי מצליח גם לבד לדחוס את כל המזוודה שלי לתיק הספציפי הזה.
כמו"כ בכל מקרה תשלם עוד קצת כפי שכתבו, על המידות הארוכות של התיק הזה, ולא על המשקל. הוא לא מגיע ל-20 קילו אא"כ תזרוק משקולות לבפנים.

טיפ נוסף (ומנסיון עם תיק זול יותר שנקנה במקום אחר, אבל להערכתי זה יכול לקרות גם לתיק שנקנה באלפיים שקל) - לבורד יש סכינים. סכינים נוטות לחתוך וסבלי שדה"ת הם לא הזן הכי רגיש בעולם של מעיפי מזוודות לבטן המטוס. מומלץ בחום - תשיג/תקנה קצת ניילון פצפצים כזה ותצפה את התיק מבפנים, לפחות בהיקף, בקצוות (השיט הזה תופס נפח). ככה אתה יודע שהתיק עצמו לא ייקרע לך משפשוף סכינאי.
 

shac

New member
!

 

alonaski

New member
נהדר!!! שיטה חדשה לצמצם עלויות בחצי!

אני אורזת את בעלי במזוודה, רושמת עליה: "סקי'ס" ומטיסים לי אותו בחינם??...
 
למעלה