תיק אישי צה"ל
אתמול נגשתי לקצין העיר בעקבות הזמנתם לעיין בתיק האישי של אבי ז"ל
הקצינה (רס"ן) עיינה בתיק יחד איתי ועם עוד חיילת.
מבחינתה חשוב היה שלא אחשף למידע צבאי סודי - מבצעים וכד, או למידע רגיש אחר - רפואי.
מה שמותר יצלמו לי. מבחינתי בקשתי שיצלמו הכל. אין שם תנאים מתאימים לשבת שעות ולחקור כל דף, מילה ותאריך.
הקצינה עברה על התיק וספרה מה היא מוצאת וסיפרתי לה קצת סיפורים על כמה אני לא יודע וכמה החומר חשוב וכד.
אחרי חצי שעה החיילת הלכה לצלם ואותי הושיבו בחר אחר להמשיך לעיין.
כשחזרה החיילת בקשתי עוד ונדנדתי עוד ולבסוף קיבלתי רוב מה שאפשר היה לתת. יצאתי עם 40 דפים אחרי כשעתיים.
מה יש שם? הרבה. צריך זמן לסדר את החומר ולהבין בדיוק.
יש גיוס בסוף 49, קבע מ51, קורס מכי"ם בדרך עם המלצה שלילית להיות מ"כ. יש הצהרת קבע שבה רשם אבי שהוא דובר רוסית. (מניין? מהשבי)
בקשות דרגה, העברות מיחידה ליחידה. תלונות, אותות, מכתב בכתב ידו, אישור לביטול קריאה למילואים בזכות היותו עובד במפעלי ים המלח 1954. ועוד כל מיני.
צריך לסדר החומר בצורה קריאה יותר ולנסות להבין קיצורים שונים ובטח יש יחידות שכבר לא קיימות.
אבי התחיל כאפסנאי בבסיס הדרכה מס 3. אני יודע ששירת בבסיס דורה בנתניה.
חסר לי כל התקופה שבה אבי היה אזרח עובד צה"ל - עד הפנסיה.
אתמול נגשתי לקצין העיר בעקבות הזמנתם לעיין בתיק האישי של אבי ז"ל
הקצינה (רס"ן) עיינה בתיק יחד איתי ועם עוד חיילת.
מבחינתה חשוב היה שלא אחשף למידע צבאי סודי - מבצעים וכד, או למידע רגיש אחר - רפואי.
מה שמותר יצלמו לי. מבחינתי בקשתי שיצלמו הכל. אין שם תנאים מתאימים לשבת שעות ולחקור כל דף, מילה ותאריך.
הקצינה עברה על התיק וספרה מה היא מוצאת וסיפרתי לה קצת סיפורים על כמה אני לא יודע וכמה החומר חשוב וכד.
אחרי חצי שעה החיילת הלכה לצלם ואותי הושיבו בחר אחר להמשיך לעיין.
כשחזרה החיילת בקשתי עוד ונדנדתי עוד ולבסוף קיבלתי רוב מה שאפשר היה לתת. יצאתי עם 40 דפים אחרי כשעתיים.
מה יש שם? הרבה. צריך זמן לסדר את החומר ולהבין בדיוק.
יש גיוס בסוף 49, קבע מ51, קורס מכי"ם בדרך עם המלצה שלילית להיות מ"כ. יש הצהרת קבע שבה רשם אבי שהוא דובר רוסית. (מניין? מהשבי)
בקשות דרגה, העברות מיחידה ליחידה. תלונות, אותות, מכתב בכתב ידו, אישור לביטול קריאה למילואים בזכות היותו עובד במפעלי ים המלח 1954. ועוד כל מיני.
צריך לסדר החומר בצורה קריאה יותר ולנסות להבין קיצורים שונים ובטח יש יחידות שכבר לא קיימות.
אבי התחיל כאפסנאי בבסיס הדרכה מס 3. אני יודע ששירת בבסיס דורה בנתניה.
חסר לי כל התקופה שבה אבי היה אזרח עובד צה"ל - עד הפנסיה.