תיקראו :)

הדסי22

New member
תיקראו :)

ותנו לי להגיד משהו לכל מי שחשב שאחת "סתומה" הגיעה לפה שלא יודעת כלום מהחיים שלה אז הוא טועה ובגדול!!! ואני יודעת שחלק מיפה באמת תומכים ועוזרים לי בשאלות קשות... ואני יודעת שאתם חושבים שאין לי את מי לשאול... ואולי זאת הסיבה שאתם עוזרים לי! אבל זה לא נכון במרפאה שלי בבאר שבע יש מי שיעזור לי ויסביר לי ויתמוך בי ויש את ההורים שלי שתומכים בי בכל צעד וצעד בחיים... אבל בעניין הזה של המחלה יותר קל לי לדבר פה בפורום הזה מאשר פנים מול פנים עם בנאדם. כמו שאתם מבינים מהשאלות שלי אני לא יודעת הרבה על המחלה! אבל אני יודעת על המחלה שלי על מה שיש לי! כל השאר שקשור למלחלה שאין לי אני לא מרגישה צורך לדעת! ואולי זה ביגלל שאני בנאדם סגור וקשה לי לדבר על הדברים האלה לכן אני שואלת אותכם פה שאלות (שנישמעות לכם מפגרות ליפעמים) אז אני מבקשת תבינו אותי ותאמינו לי שאם לא הייתי רוצה לדעת על המחלה לעמוק לא הייתי שואלת ת'שאלות האלה!!! וזהו ניראה אם אני אשאר פה... כי אתם לא באמת פורום חם שיודע לתמוך!!! כי כשצריך וכשיש מישהו ששואל שאלות ומבקש עזרה אתם מתנשאים ויודעים להעליב וחושבים שהוא אידיוט ולא שווה כי אין לו את הידע שלכם! ואני לא מדברת על כולכם פה!!! יש פה כאלה שאני מעריכה וחושבת שהם אחלה של אנשים! אז להבא תידעו לקבל את כל האנשים!!! וזה אומר לקבל את כולם את הטובים יותר ובטח ובטח את הפחות טובים! ותיגרמו לו להגיע למצב שלכם! ושיהיה לו את כמות הידע שלכם... ביי
 

LullaBelle

New member
מאמי, תשאלי מה שבא לך

זה המקום לשאול. ואגב, גם אני באר שבעית =)
 

sporTV

New member
אף אחד לא רואה את הגיבנת של עצמו

עברו הרבה מים בנהר מאז הגעת לכאן וכתבת את ההודעות הראשונות שהיו בנוסח: "למה לשחק אותה מסכן שעובד בקושי חצי יום ועוד להשוויץ בזה?" "איזה מסכנים, כל כך הרבה שעות השקעה, הייתי מתה". "אישפוז זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות, למות מזה, זה לא בשליטתי" הדס, אנחנו לא שופטים, אנחנו בני אדם. כשמראים לנו לחם שנראה שיש עליו עובש, אנחנו לא צריכים לנחש שזו עבודה בפוטושופ ושהוא בעצם ג'בטה משובחת. אם את קוראת לאורסוליט אנטיביוטיקה, ולעוד שני כדורים שאפילו לא טרחת להזכיר את שמם - אנטיביוטיקה - ואת בת 18, אז מי משחק אותה "סתום"? את לא יכולה להציג משחק שכל תכליתו היא - לא בראש שלי להבין מה את המחלה הזו, אבל להיות בהלם מאשפרות לסכרת, כמות שעות פיזיו, כדורים ועוד הרבה דברים, ולצפות ממנו לחשוב שאת לא מתכחשת למחלה שיש לך. למזלך, כפי שהצגת את זה, יש לך מחלה קלילה - שלא מפריעה לך ב-כ-ל-ו-ם-! אני חושב שלהעביר את האשמה אלינו על דבר שאת יצרת, זו ההתנהגות הכי לא פיירית שיש. רצית עזרה, מידע, וכל מה שחיפשת - קיבלת אותו, אבל ההתנהגות שלך גרמה ליחס שקיבלת. כל שרצינו זה לנער אותך מהתמימות שהצגת כאן, לטובתך. אני מאוד אשמח לשמוע אותך כאותה בחורה שתיארת בשרשור הזה. וכמו שרשמת, בכדי שנעזור לאותו בנאדם להגיע ל"כמות" הידע שלנו, אותו בנאדם צריך לרצות את זה. עגיטה שאבס!! (שבת שלום)
 

הדסי22

New member
...

שמע כמו שאמרתי הידע שלי לא רב וכן אורסוליט זה אנקיביוטיקה לא חשבתי לרגע שזה סוכריות!!! ודווקא אתה היית בסדר לא דיברתי עלייך בהודעה הזאת! ודבר עוד אני לא מכירה עוד אנשים שחולים במחלה הזאת אז קשה לי לקבל פרופורציה לגבי אנשים אחרים עם המחלה... לפי מה שחשבתי כולם באותה רמה של מחלה ולכן כולם מטפלים אותו דבר... ולכן שאלתי ת'שאלות הלא הגיוניות האלה... ולהגיד לך את האמת הייתי בשוק כשקראתי את התגובות... לכן אי אפשר לשפוט אותי כאדם "סתום" שלא מבין כלום... כי בתכלס אנחנו לא באמת מכירים... ואתה לא יכול לדעת איך אני באמת בנושאים אחרים... ותן לי להגיד לך משהו הרושם שקיבלת פה זה ממש לא אותו רושם שמקבלים אנשים שמכירים אותי... וביגלל זה זה כל כך פגע בי... כי כשקוראים לאדם סתום או יותר נכון מיתכוונים, זה הדבר הכי פוגע כשהוא לא באמת כזה!
 

b e c k y

New member
הדס

אני מקווה שאכן תישארי פה בפורום די זמן על מנת להכיר אותנו ולראות את האנשים שמאחורי השמות. באת אלינו בשעה קשה לך (אישפוז ראשון) ושפכת כאן הרבה תיסכולים. ציפית לחיבוק עוטף מאנשים שאת לא מכירה ולא מכירים אותך רק בגלל המכנה המשותף. אבל כמו שספורטי כתב שלך, לא חסכת מאיתנו ביקורת ולעג. בהתחלה אנשים ניסו להגיב בסבלנות ובאמפטיה ולאט לאט הגדשת את שאה. והתגובות כלפיך השתנו בהתאם. תקראי את התיכתובת שלך מהימים האחרונים ותראי שלא כולה נעימה או אינטיליגנטית. ההודעה הפותחת לשירשור הזה, לעומת זאת, היא הודעה בוגרת ומענינת. את מציגה את עצמך באור אחר ובהחלט מתנסחת יפה ובצורה ברורה ונעימה לקורא. אז בואי נשים מאחורינו את האישפוז המעצבן ואת מצב הרוח הרעוע שהיית בו ונתחיל מהתחלה: " שלום, קוראים לי בקי ואני בת 37. אני אמא לשני בנים. הבכור סיאפניק בן 12 שנקרא פה בפרום ג'וניור והשני בריא בן 8 שנקרא פה גמדון. אנחנו גרים בצפון הארץ בגליל." אשמח להכיר אותך.
 

הדסי22

New member
אוקי...

אוקי אני הדס בת 18 היום=] חולת cf מוגדרת כקלה... גרה בבאר שבע עוברת דירה יש מצב מאוד גדול שאשאר עדין בבאר שבע או שיעבור לחיפה ביגלל ענייני עבודה של ההורים=] הבעיה היחידה של ההורים שלי שהם לא רוצים לעבור לחיפה היא ביגלל שהמרפאה שלי תישאר בבאר שבע ולכן עדיף להיות כמה שיותר קרוב לסביבה... (והם הגיעו למסקנה הזאת בעיקר אחרי האישפוז הראשון שלי)
 

b e c k y

New member
חיפה

אנחנו מטופלים בחיפה בבי"ח כרמל אצל דר' ריבלין. הוא מעולה! אם תעברו לחיפה אני ממליצה עליו בחום. הוא מצויין, אנושי ומקצוען ב100%.
 

הדסי22

New member
:)

חחחחח אוקי לקחתי את זה לתשומת ליבי אם אעבור אולי זה יעזור לי :)למרות שיש יותר סיכויים שאשאר בבאר שבע
 

sporTV

New member
../images/Emo13.gif

אני שמח שהייי בקטגורייה של הבסדר, אבל זה לא מה שהניע אותי לכתוב. לימדו אותי לפני הרבה זמן, שדווקא כלפי אנשים שאתה רוצה לעזור להם/איכפת לך מהם, אתה מצליח להוציא יותר רגשות, הן פוגעים והן טובים, כי אתה רוצה לעזור להם. מהצד שלך זה נראה כמו שזה הוצג, אבל מהצד שלנו, רצינו שתביני. אולי הטעות הייתה שבגלל שכתבת כאן כל הרבה הרבה בזמן כל כך קצר והצגת כל כך הרבה חוסר ידע, רצינו לגרום לך "לגדול" ולהבין באותו קצב של השאלות שלך. נ.ב. אורסוליט זה לא אנטיביוטיקה, ולא סוכריות. ובגלל שאני לא יודע מה זה בדיוק, אני לא אפרט יותר
 

הדסי22

New member
אוקי

אני מבינה... רק שתדע להבא שלא שופטים בנאדם מכמה הודעות!!! אי אפשר לדעת איזה סיבות יש לו לכתוב כאלה הודעות ובאיזה מצב נמצא אותו בנאדם!
 

b e c k y

New member
../images/Emo45.gif

וחוץ מזה, ביידיש האותיות א ו ע הן אותיות ניקוד. א מסמלת צליל אָ ו ע מסמלת את הצליל אֶ. לכן צריך לכתוב : אגיטע שאבעס.
 
למעלה