תיקון קטנוע במסגרת האחריות?

ריספקט??

אני עבדתי בתחנת דלק אחרי הצבא ולעולם לא ביקשתי טיפ ולא גנבתי עודף! רוב היום יושבים ומחכים למכוניות או שמהר מנקים שמן על הרצפה. בדרך כלל החיילים הקרביים הולכים לאבטחה רצינית ששם המשכורות הרבה יותר גבוהות. החיילים והחיילות הלא קרביות הולכים לעבודות מועדפות ואחת מהם תחנות דלק. גם אם יש שם חייל קרבי שלחם בלבנון,אני צריך לתת לו טיפים??יש לו מענק שחרור,יש לו משכורת,ואולי ההורים יש להם מספיק כסף?! גם במסעדה אני לא נותן טיפים-כי אני יודע איך זה עובד ,חצי מהטיפים לבעל המסעדה וחצי לעובדת שלו. למה שבעל המסעדה לא ישלם לה כמו שצריך?? אני צריך לשלם כפול? כשבן אדם מביא לנו מקרר מהובלה ועולה משהו כמו 4 קומות בלי מעלית גם כשאנחנו כבר שלמנו לו הובלה -מבלי לחשוב פעמיים מוציא150 ש"ח ונותן לו-כי מגיע לו! אותו דבר במשלוחים מהסופר,אני רואה מי שעובד קשה ומרוויח בקושי וכשיש לי אני נותן בכיף. גם לאותו הומלס שכנראה לא מצא עבודה או נזרק מהבית בשל משכנתא שלא שילם נותן לו קצת לפחות שיהיה לו קצת ללחם.ואני לא היחיד שעושה את זה,אפשר לשאות את "אותו הומלס" כיצד הגיע למצב הזה.. אולי אפשר לעזור לו לצאת מהמצב שהוא הגיע אליו??
 

OmriGad

New member
תעשה לי טובה? 70 אג'?

לאן הגענו? תחשבו על זה שאם הוא לקח את ה-70 אג' הללו מימך, באמת הם חסרים לו לאוכל או לכיכר לחם לאחים שלו והוא באמת נזקק אליהם. אתה חושב שבנאדם במצב כלכלי סביר באמת יקח מימך 70 אג'? מה הוא כבר יעשה איתם?
 
אין בעיה אם זה!

לא התווכחתי איתו ולא אמרתי כלום פשוט לא אוהב שגונבים ממני עודף! אולי לתת גם לעובדי הדואר טיפים שהיו בשביתה?? מי שאני חושב שמגיע לו ויש לי כסף--בכיף!! אבל לא אוהב שגונבים. בכלל בתחנות דלק נתקלתי בהרבה בעיות 1-בהתחלה היו שופכים לי דלק על הקטנוע--מאז רק אני נוגע בקטנוע עם הזרנוק של הדלק 2-למדתי לא לשלם בכרטיס דרייקט!! פעמיים ביום שלמתתי וכמעט נהיה לי חושף בעיניים שלקחו ממני 400 ש"ח אחרי זה הבנתי שכל עסקה בתחנות דלק אוטמטית זה 200 ש"ח בכרטיס דרייקט שזה משהו שדומה לכרטיס אשראי אך זה לא כרטיס אשראי,זה כרטיס חיוב. 3-כאן אני קורא שיש תחנות דלק שמוהלות דלק וזה הורס את הקטנוע 4-לשלם טיפים?? יש כאלה ששמים כוס ורשום"טיפים" ויש כאלה שפשוט לוקחים את האגורות לכיס שלהם לפחות שבעלי הבית שלהם לא יעלו כל חודש את הדלק. אם אתם רוצים לדעת בירדן טנק דלק מלא לרכב--70 ש"ח!!! בישראל -לא! למה?? כי בישראל כולם ממהרים לתחנות דלק בערב לפני שהמחירים עולים במקום להפגין.
 

אבן חצץ

New member
גם לי נפל מהחיוב הזה הלב

חשבתי שמישהו מושך לי כסף, וכמעט ביטלתי את הכרטיס דירקט
 
למעלה