תיסתכלו עלינו...
השמש בחוץ משגעת...שולחת קרניים בהירות.. הירוק האחרון של הקיץ שוטף עיניים לחות.. רוח נעימה מגיעה לכל מסתור בגופינו מעל ומתחת לחולצה..ואני מתמסרת לה ופוחדת שזה ייגמר.. קישוטי סוכה תוצרת בית ..וגם הנוצצים המטריפים האלה שקונים ב4 שקל.. והילדים מסתובבים ברקע..מנגנים בקולם... ואנחנו בונים סוכה.. כאילו... כאילו כלום . לא מזכיר לכם את ה"החיים יפים"? וגם את הקטע ההוא בסרט שג´ון טרבולטה סוכן משטרתי מוחלף עם נו איך קוראים לו... וכולם יורים ונרצחים שם והילד שומע מוסיקה קלאסית באזניות... אוף...מי זוכר שמות של סרטים? חחחחחח קרמבו
השמש בחוץ משגעת...שולחת קרניים בהירות.. הירוק האחרון של הקיץ שוטף עיניים לחות.. רוח נעימה מגיעה לכל מסתור בגופינו מעל ומתחת לחולצה..ואני מתמסרת לה ופוחדת שזה ייגמר.. קישוטי סוכה תוצרת בית ..וגם הנוצצים המטריפים האלה שקונים ב4 שקל.. והילדים מסתובבים ברקע..מנגנים בקולם... ואנחנו בונים סוכה.. כאילו... כאילו כלום . לא מזכיר לכם את ה"החיים יפים"? וגם את הקטע ההוא בסרט שג´ון טרבולטה סוכן משטרתי מוחלף עם נו איך קוראים לו... וכולם יורים ונרצחים שם והילד שומע מוסיקה קלאסית באזניות... אוף...מי זוכר שמות של סרטים? חחחחחח קרמבו