תינוק לא ישן

wolf75

New member
תינוק לא ישן

הילד שלי בן חודש ובקושי ישן במהלך היממה. בלילה הוא ישן 3-4 שעות ובמשך היום עוד 2-3 בקושי. גם תהליך ההרדמה בלילה הוא ארוך ומייגע וכרוך בבכי בלתי פוסק. מה לעשות????
 

yoniber1

New member
תינוק לא ישן

תינוקות בני חודש בדר"כ לא ישנים טוב ומרבית הפעמים הבעיה היא גזים. אמא שמניקה יכולה לנסות לעזור לתינוק ע"י כך שתתנזר ממאכלים שגורמים לגזים כמו קיטניות כרוב כרובית ומוצרים שמכילים סויה כמו שניצלים של טבעול וכו. לי יש תינוקת בת שנה וקצת שהיא הייתה בגיל הזה כמובן שהיא לא ישנה לא נגעתי בכל המאכלים האלו וגם נתתי לה גליקול של ד"ר ינשוף אני חושבת שזה עזר אבל אולי זה רק הטעם המתוק שהרגיע אותה בכל מקרה שווה לנסות.
 

natali013

New member
תשובה:תינוק לא ישן../images/Emo91.gif

התינוק שלנו בן 4 חודשים ועד היום הוא לא ישן. כשהוא נולד אמרו לי לכי לישון אחרי שתינוק שלך ירדם. כל יום חיכיתי שהקטנצ'יק ילך לישון, אך זה לא קרה.קראתי בספרות המקצועי על התינוקות שהם יונקים ואחרי זה ישנים כ-3 שעות ברצף. אצלינו שום שינה לא הייתה. עם הזמן הילד למד להירדם לבד במיטה רק בשעות הלילה. ומה שכן עזר לו זה הטיול בעגלה. אם יש לך עזרה מהמשפחה או אפשרות להזמין מטפלת תעשי זאת שיצאו לטייל עם התינוק שלך לכמה שעות ואת לכי לישון, השעות האלו יעזרו לך מאוד להתמודד עם הבכי של לילה. בהצלחה.
 
למעלה