תינוק המסרב לאכול
שלום בני בן 10 חודשים . ירד מאחוזון 10% לאחוזון 3% במהלך החודשיים האחרונים. סובל מריפלוקס מהלידה. נולד במשקל 3700 ושוקל כיום 7400. כבר שבוע שהוא הפחית את כמויות האוכל ב 50%. לפני כ 3 ימים הופיע חום שחלף לאחר כיומיים. מה לעשות? הילד מסרב לאכול וכנראה גם יורד במשקל ואני מאוד מודאגת. הילד חייכן, שמח ופעיל, מתנהג כרגיל. תודה.
שלום בני בן 10 חודשים . ירד מאחוזון 10% לאחוזון 3% במהלך החודשיים האחרונים. סובל מריפלוקס מהלידה. נולד במשקל 3700 ושוקל כיום 7400. כבר שבוע שהוא הפחית את כמויות האוכל ב 50%. לפני כ 3 ימים הופיע חום שחלף לאחר כיומיים. מה לעשות? הילד מסרב לאכול וכנראה גם יורד במשקל ואני מאוד מודאגת. הילד חייכן, שמח ופעיל, מתנהג כרגיל. תודה.