תינוקת וחתולה שמנמנה

rabbitm

New member
תינוקת וחתולה שמנמנה

היי, מזמן לא ביקרתי כאן, הייתי עסוקה בלהיות בהריון

הקדמה קצרה:
לפני חודש וחצי ילדתי את הבת הבכורה שלי.
ציונה, חתולתי השמנמנה והמפונקת (שבסוכות חגגנו 5 שנים יחד), מקבלת אותה כרגע יפה בעצם היא לא ממש מתייחסת אליה.
אני משתדלת להמשיך לתת לה חיבוקים ונישוקים, שלא תרגיש דחויה. השינוי כרגע שהיא לא ישנה איתי במיטה, אלא בחדר אחר.
ועכשיו השאלה:
מה עושים יש טרמפולינה/אוניברסיטה/שטיח פעילות שמפוזרים בבית. יש איזושהיא דרך למנוע ממנה להתיישב על החפצים של הילדה? או שזה חסר סיכוי... היא חתולה שיוצאת החוצה והיא מחוסנת ומטופלת נגד פרעושים.
תודה ואני מאינה שיהיו עוד שאלות
 

Yukita

Active member
מנהל
מזל טוב!!!


הרבה מזל טוב לרגל הולדת הקטנה! נראה שאתם מסתדרים היטב - אין שום הפתעה בכך שהחתולה לא מתייחסת אליה יותר מדי (מה בעצם יש לה להתעניין בתינוקת? זה לא אכיל, זה צועק וזה מנופף בידיים וברגליים בצורה בלתי ידידותית לחתולים...) וזה בסדר גמור.
&nbsp
בהנחה שהתינוקת והחתולה שתיהן שמנמנות, מפונקות ובריאות, אין שום סיבה למנוע מהחתולה להתיישב על הטרמפולינה / אוניברסיטה / שטיח וכו' וכו'. מבחינה בריאותית, זה שהחתולה ישבה באיזה מקום לא מסכן תינוק או תינוקת שיגיעו לאותו מקום. להיפך, חשיפה לבע"ח מחוסן ומטופל דווקא מאוד מועיל לבריאות של ילדים ומחזק את המערכת החיסונית שלהם (ילדים שלא נחשפים מספיק לעולם הסובב נוטים לפתח אלרגיות ורגישויות שונות ומשונות פי 6 לפחות מילדים שכן נחשפים לדברים שונים. ודאי שמעתם איך ילדים בארצות אחרות רגישים הרבה יותר לבוטנים מילדים ישראלים, כי הם לא אוכלים במבה כמו הישראלים). גם השערות של החתולה אינם מהווים סכנה לתינוקת, ואם זה מה שמדאיג אתכם - אפשר לסרק את החתולה לעיתים קרובות כדי לצמצם נשירה רנדומלית בשטח.
&nbsp
אם הכוונה היתה איך למנוע ישיבה במקומות האלה בזמן שגם התינוקת שם, אזי אין בעיה שהן תהיינה ביחד באותו מקום כל זמן שיש השגחת מבוגר וכל זמן שיש הבנה שקשר בין תינוק לבע"ח פירושו, במידה רבה, מניעת הצקה של התינוק לבעה"ח יותר מאשר להיפך. אם החתולה לא אלימה ולא גילתה עד כה שום נטייה לאלימות כלפי התינוקת, אזי תחת השגחה אין סיבה מיוחדת להגביל גישה. ממילא בגילאים של אחרי לידה ופעוטות חייבים השגחת מבוגר 100% מהזמן גם אם אין שום חיה בסביבה.
 
למעלה