אוהבת נעים בגב
New member
תינוקות ופלאפונים
חברה שלי אומרת שאסור לדבר במכשיר הסלולרי ליד התינוק. לא כשהוא יונק, לא כשעומדים לידו ובקיצור, כשהוא לידך. מישהי יודעת האם זה נכון? נשמע לי קצת מוגזם,לא?
חברה שלי אומרת שאסור לדבר במכשיר הסלולרי ליד התינוק. לא כשהוא יונק, לא כשעומדים לידו ובקיצור, כשהוא לידך. מישהי יודעת האם זה נכון? נשמע לי קצת מוגזם,לא?