תינוקות ופלאפונים

תינוקות ופלאפונים

חברה שלי אומרת שאסור לדבר במכשיר הסלולרי ליד התינוק. לא כשהוא יונק, לא כשעומדים לידו ובקיצור, כשהוא לידך. מישהי יודעת האם זה נכון? נשמע לי קצת מוגזם,לא?
 
ממש היסחפות...

אני לא אומרת להצמיד להם לאוזן 24 שעות... אבל לא יקרה כלום אי את מדברת פעם ב...
 

מירי א

New member
אני נגד!

למה לחשוף תינוקות לקרינה מגיל כ"כ צעיר??? עדיין אין מחקרים המעידים על הנזק האפשרי, אבל קרינה זה פולט זה בדוק, ולחשוף תינוק מגיל 0 (במיוחד אני אוהבת את אלה שנותנים להם להגיד "הלו" כבר בגיל שנה, או שחושבים שטלפון זה צעצוע שאפשר להכניס לפה). תחשבי, אם אנחנו נחשפנו לסלולרי רק בגילאי 20+ ועדיין לא ידוע מה הנזק שזה גורם, אז למה לחשוף ילד כבר מגיל 0?? לא חושבת שזה גרוע כמו לעשן ליד תינוק אבל בהחלט אפשר להימנע, לא יקרה כלום.
 

Rpink

New member
עדיין לא ידוע

מה הנזק שיגרם מהקרינה, ולכו תדעו, עוד כמה שנים יכולים לבוא ולומר שזו המחלה של המאה ה-21. לא ממליצה להתקרב יותר מידי.
 
למעלה