תיכף תתחיל התוכנית האחרונה של "האלקטרון"

fugitive

New member
תיכף תתחיל התוכנית האחרונה של "האלקטרון"

ומכיוון שמיקי לא כותב פה אני אגיד שלדעתי זאת הייתה אחת התוכניות הדגולות בתולדות הרדיו, המון מוזיקה טובה (לאזניים שלי) ועריכה מוזיקאלית ששומעים שחשבו עליה בבית. היו פה הרבה תוכניות אחרונות טובות בחודשים האחרונים, אבל בגלל שמיקי לא כתב פה אף פעם חשבתי שיהיה ראוי לכתוב פה משהו לפרידה. בהצלחה למיקי, מי ייתן וישוב אלינו מעיר החטאים במהרה.
 

davecom

New member
תגובה לבעז ממיקי

היי בעז וכולם! דודו הראה לי את ההודעה שלך. זה בהחלט היה הקש ששבר את גב האלקטרון. אם עד עכשיו היה לי סתם עצוב לעזוב אז עכשיו ממש עצוב לי. המון תודה על הפרגון, אני אכתוב מייל פרידה מסודר לכולם, אבל כרגע אגיד בקיצור שהיה לי הכי כיף בעולם וזהו. תמשיכו לעשות את אחת התחנות הכי טובות ומעניינות שיש. מיקי
 

G4rfi3ld

New member
ריגשתם אותי, מיקי ובזי

התכנית של מיקי היא באמת אחת מהפנינות של הרדיו, מהפנינות היותר חבויות. מרגש לראות שבזי מעריך את מה שמיקי עושה, ומרגש שזה מרגש את מיקי (בלי ציניות). שמעתי בחצי אוזן חצי מהתכנית, היה תמהיל מעציב של אלקטרוניקה ואקוסטיקה מלנכולית. אאזין שוב באייקאסט. בכל מקרה, תודה למיקי על אינספור תוכניות נהדרות, אפילו שהן כללו לא פעם גם נועם רותם.
 

davecom

New member
תודה תודה למיקי

(הפעם זה שוב אני עצמי, למיקי אין יוזר כאן), היה באמת מרגש, ותודה על הבירה בסירה. שתצליח מיקי'לה האלקטרון! שקול הקמפוס יחטפו אותך אמן.
 
למעלה