MONTANA טוני
New member
תיבת מסרים אישיים
או החלפת שם משתמש כאשר אני מנסה לעשות את אחת הפעולות הבאות אני מקבל הודעה כתובה בעברית "התרחשה תקלה" - משהו כזה. מה עלי לעשות? תודה מראש
או החלפת שם משתמש כאשר אני מנסה לעשות את אחת הפעולות הבאות אני מקבל הודעה כתובה בעברית "התרחשה תקלה" - משהו כזה. מה עלי לעשות? תודה מראש