הפרוייקט של אופיר כץ
New member
לאס וגאס 2
מפרקי מעוצב מגיע לתחנה.
הגעתי לעיר ביום שישי. בנחיתה הטייס ביקש שנכוון את פתחי האיוורו לעוצמה גבוהה ונסגור את החלונות לטובת הנוסעים בטיסה הבאה. כשיצאנו מהטרמינל הסיבה לבקשה הייתה ברורה - טמפרטורה שמתקרבת ל-45 מעלות. הלכתי למלון, התקלחתי, יצאתי לסטריפ, הזעתי כמו חמור ואחרי שעה וחצי כבר חזרתי לחדר המלון שם נשארתי עד למחרת בבוקר. בשבת בבוקר יצאתי לסיור לגרנד קניון, ומשם היישר לנמל התעופה בדרכי לניו-יורק.
לאס וגאס 2תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.
תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.
מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.
בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
מפרקי מעוצב מגיע לתחנה.
הגעתי לעיר ביום שישי. בנחיתה הטייס ביקש שנכוון את פתחי האיוורו לעוצמה גבוהה ונסגור את החלונות לטובת הנוסעים בטיסה הבאה. כשיצאנו מהטרמינל הסיבה לבקשה הייתה ברורה - טמפרטורה שמתקרבת ל-45 מעלות. הלכתי למלון, התקלחתי, יצאתי לסטריפ, הזעתי כמו חמור ואחרי שעה וחצי כבר חזרתי לחדר המלון שם נשארתי עד למחרת בבוקר. בשבת בבוקר יצאתי לסיור לגרנד קניון, ומשם היישר לנמל התעופה בדרכי לניו-יורק.