תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)

מצב
הנושא נעול.
לאס וגאס 2

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
לאס וגאס 2
מפרקי מעוצב מגיע לתחנה.

הגעתי לעיר ביום שישי. בנחיתה הטייס ביקש שנכוון את פתחי האיוורו לעוצמה גבוהה ונסגור את החלונות לטובת הנוסעים בטיסה הבאה. כשיצאנו מהטרמינל הסיבה לבקשה הייתה ברורה - טמפרטורה שמתקרבת ל-45 מעלות. הלכתי למלון, התקלחתי, יצאתי לסטריפ, הזעתי כמו חמור ואחרי שעה וחצי כבר חזרתי לחדר המלון שם נשארתי עד למחרת בבוקר. בשבת בבוקר יצאתי לסיור לגרנד קניון, ומשם היישר לנמל התעופה בדרכי לניו-יורק.
 
עד כאן להיום

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
עד כאן להיום
בימים הקרובים:

הגרנד קניון (כולל תמונות תח"צ)
ניו-יורק (כולל מוזיאון התחבורה)
לונדון (כולל רוטמאסטר נוסע)

בינתיים, קבלו טעימה מהגן הבוטני בברוקלין
 

megashock

New member
לדעתי בארה"ב יש את מושבי האוטובוס הכי נוחים

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
לדעתי בארה"ב יש את מושבי האוטובוס הכי נוחים
לפחות באוטובוסים של טרנזיט באזור ניו-יורק, מושבים רכים ורחבים ששוקעים בהם.

בכלל בארה"ב יש זן מיוחד של אוטובוסים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם.
 
אוטובוסים גרועים בטכנולוגיה נוראה.....

לדעתי בארה"ב יש את מושבי האוטובוס הכי נוחים
לפחות באוטובוסים של טרנזיט באזור ניו-יורק, מושבים רכים ורחבים ששוקעים בהם.

בכלל בארה"ב יש זן מיוחד של אוטובוסים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בעולם.
אוטובוסים גרועים בטכנולוגיה נוראה.....
האוטובוסים האמריקאים ידועים לשמצה בכל מקום.
בדיוק כפי שידוע שאוטובוסים גרמניים הם המשובחים ביותר, ללא עוררין.
 

בועז ל

New member
וכנראה גם מכוערים
, או שזה רק נדמה לי.

אוטובוסים גרועים בטכנולוגיה נוראה.....
האוטובוסים האמריקאים ידועים לשמצה בכל מקום.
בדיוק כפי שידוע שאוטובוסים גרמניים הם המשובחים ביותר, ללא עוררין.
וכנראה גם מכוערים
, או שזה רק נדמה לי.
רגע, אגב אוטובוסים מכוערים ואמריקאים, אצלם זה מתחיל כבר מילדות. צריך רק להעיף מבט על האוטובוסים הצהובים של בתי הספר...
 
זה בדיוק כך ! מכוערים ולא אמינים...

וכנראה גם מכוערים
, או שזה רק נדמה לי.
רגע, אגב אוטובוסים מכוערים ואמריקאים, אצלם זה מתחיל כבר מילדות. צריך רק להעיף מבט על האוטובוסים הצהובים של בתי הספר...
זה בדיוק כך ! מכוערים ולא אמינים...
 
תודה רבה! מעניין מאוד

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
תודה רבה! מעניין מאוד
 

בועז ל

New member
תודה רבה על השלמת חלק א' של הפרויקט, אופיר.

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
תודה רבה על השלמת חלק א' של הפרויקט, אופיר.
שרשור נהדר
 

alantan

New member
תודה רבה על התמונות והסיפורים, נהניתי!

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
תודה רבה על התמונות והסיפורים, נהניתי!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה!

תח"צ אמריקאי בתמונות (חלק ראשון)
אחרי שלושה שבועות אינטנסיביים בארה"ב, סוף-סוף חזרתי לארץ. זה כמובן הזמן לפנק את חברי הפורום במבחר תמונות תח"צ (ולא רק) מהמסלול.

תחנה ראשונה- בוסטון. עיר נחמדה מאוד אבל לצערי לא צילמתי בה יותר מדי תח"צ.

מערכת התחבורה בעיר מתבססת על ה-T, המוגדרת כ-Subway, אלא שהיא הרבה יותר רב-גונית. חלק מהקווים (האדום, הכחול והצהוב) הם באמת קווי רכבת תחתית, אף שמחוץ למרכז העיר הם נוסעים מעל לקרקע במסדרונות התנועה של רכבות הפרברים והרכבות הבין-עירוניות. הקו הירוק הוא למעשה ארבעה קווי רקלת שהוכנסו אל מתחת לקרקע במרכז העיר. הקו הכסוף הוא ארבעה קווי BRT שלפעמים חולקים נתיבים עם רכבים פרטיים, לפעמים נוסעים במת"צים ולפעמים נוסעים מתחת לקרקע במנהרות שמותאמות לרכבת תחתית. בנוסף ל-T יש רשת של קווי אוטובוס שנועדו להזין וכן לחבר בין מוקדים משניים שאינם מצדיקים קווי T.

בתמונה - מבט ממסוף האוטובוסים הצמוד לתחנת JFK/U.Mass (הסמוכה למלון). בחזית אוטובוס באחד הקווים המזינים, ומאחוריו רכבת בקו האדום.
תודה רבה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה