תחרות לרכבת ישראל.

מצב
הנושא נעול.

zivssps

New member
תחרות לרכבת ישראל.

תחרות לרכבת ישראל.
האם אתם יודעים על מישהו שקם אי-פעם וניסה להוות תחרות לרכבת ישראל?
אם כן, למה הוא לא הצליח? ואם לא, למה לדעתכם זה לא קורה?
 

amit1270

New member
דווקא הצליח מאוד

תחרות לרכבת ישראל.
האם אתם יודעים על מישהו שקם אי-פעם וניסה להוות תחרות לרכבת ישראל?
אם כן, למה הוא לא הצליח? ואם לא, למה לדעתכם זה לא קורה?
דווקא הצליח מאוד
קוראים ל"מישהו" הזה אגד.
 

david80

New member
אולי יותר רלוונטי לשאול

זו לא הכוונה
השאלה שלי היא: האם קם מישהו שרצה לבנות רכבת נוספת בישראל?
אולי יותר רלוונטי לשאול
האם מתישהו נראה במסילות הקיימות רכבות נוסעים של חברות אחרות, כמו ויאוליה?
 

בועז ל

New member


דווקא הצליח מאוד
קוראים ל"מישהו" הזה אגד.
 

Yarenn

New member
איך הוא יכול לעשות את זה? מי יתן לו לבנות מסילה איפה שבא לו?

תחרות לרכבת ישראל.
האם אתם יודעים על מישהו שקם אי-פעם וניסה להוות תחרות לרכבת ישראל?
אם כן, למה הוא לא הצליח? ואם לא, למה לדעתכם זה לא קורה?
איך הוא יכול לעשות את זה? מי יתן לו לבנות מסילה איפה שבא לו?
 

Yarenn

New member
נראה לי שמשרד התחבורה הוא זה שבעצמו עושה

כמובן שבאישור
לא סתם ככה, אלא באישור משרד התחבורה.
השאלה שלי אם בכלל מישהו ניסה.
נראה לי שמשרד התחבורה הוא זה שבעצמו עושה
ולא יכול מישהו "לנסות" לעשות.
 

Ccyclist

Active member
בתקופה הויקטוריאנית מסילות הוקמו באופן פרטי לפי חוק פרלמנט.

איך הוא יכול לעשות את זה? מי יתן לו לבנות מסילה איפה שבא לו?
בתקופה הויקטוריאנית מסילות הוקמו באופן פרטי לפי חוק פרלמנט.
התהליך היה משהו כזה: יזם כלשהו מקים חברת רכבת להקמת קטע מסילה. הקטע מקבל רשות מהפרלמנט (היו אישורים עם תקופת זמן מוגבלת), מרבית הקטעים הוקמו באזורים כפריים, אך באזורים עירוניים היו שכונות סלאמס שפונו כדי לאפשר הקמת מסילות. אחרי הקמת הקטע היזם היה ממשיך לקטע הבא או מאפשר לחברות רכבת אחרות להשתמש בקטע שלו. היה אפילו ארגון בשם http://en.wikipedia.org/wiki/Railway_Clearing_House שאיפשר העברת כספים מחברה לחברה לפי שימוש במסילות השייכות לחברה אחרת.
&nbsp
הבעיה היא שזה לא הכי רלוונטי למדינה קטנה וצפופה כי הצורך ליצור פרוזדורים ארוכים לתשתית רכבת או כביש מאד בעייתי אם חברה פרטית שאיננה המדינה ואיננה פועלת לטובת הציבור כולו צריכה להתחשב בכל בעלי הקרעע והישובים שבדרך.
 

DanielOne

New member
צריך קודם שיפריטו את הרכבת ואז...

תחרות לרכבת ישראל.
האם אתם יודעים על מישהו שקם אי-פעם וניסה להוות תחרות לרכבת ישראל?
אם כן, למה הוא לא הצליח? ואם לא, למה לדעתכם זה לא קורה?
צריך קודם שיפריטו את הרכבת ואז...
תהייה פה גם תחבורה אטרקטיבית יותר..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה