תחרות הפורומים

יערית 1

New member
תחרות הפורומים

האם כבר הצבעתם? אם לא, תוכלו להצביע אגב, במידה ויש לכם ניקים נוספים ניתן להצביע מספר פעמים שרוצים. על מנת שההודעה תישאר נעוצה בראש העמוד שרשרו לכאן בדיחות, תמונות וכיו"ב בהצלחה !
 

שמים1

New member
אני אוהבת להצביע ../images/Emo9.gif

כל דבר שדורש לו הצבעה אני שם
בכתה כל הזמן הצבעתי ...
ואני רצה עכשיו להצביע לפורומים האהובים שלי . מקום ראשון לקסם שלנו
מקום שני לשירה שלנו - שירה מעת לעט
מקום שלישי יש לי פורום חביב עלי ואני אצביע לו גם
תתעוררו חמודים שלי . תכינו לכם
חזק חזק ולכו להצביע . מי שמצביע משפיע
 

יערית 1

New member
יפה לך להצביע בכיתה אני הייתי

מתפרצת כל הזמן...אף פעם לא היתה לי סבלנות שישאלו אותי.. הקטע הוא שהייתי הורסת למורה, בתשובותיי הנכונות חחחח יאללה תביא קפה..לא ניראה לי שאשן צהרים היום..
 

שמים1

New member
הנה בחורה כלבבי ../images/Emo23.gif

איזה קפה יאמי יאמי .. כעת אני צריכה אמבט מלא בועות ומים חמים . יש עוד רעיונות
?
 
למעלה