תחקיר בטחוני בפרויקט גאמא

VBMaster2

New member
תחקיר בטחוני בפרויקט גאמא

שלום לכולם! אני מתמיין לפרויקט גאמא במודיעין, עברתי את המבחנים הראשוניים ואת הראיון האישי, ואמרו לי שישלחו לי זימון לתחקיר הבטחוני. כששאלתי מתי יהיה בערך התחקיר הבטחוני אמרו לי שהוא יהיה לקראת אוגוסט! ובכן, השאלה שלי היא כזו- למה כל כך מאוחר?! כלומר- חברים שלי שגם התמיינו למודיעין (אולם לא לפרויקט גאמא) כבר קיבלו זימון לתחקיר הבטחוני ועברו אותו! אני קצת לחוץ בעניין המיונים לגאמא מפני שאם אני אדע בוודאות שלא התקבלתי אז אני אדע שעלי להתמיין למקומות אחרים... ועוד שאלה- מה הסיכויים שלי להתקבל לפרויקט אם הגעתי לשלב של התחקיר הבטחוני?
 

maglor

New member
עקרונית

אני חושב שהסיכויים גדולים, כלומר מרגע שעברת את המיונים ואת הרעיון האישי הסיכוי שלא תתקבל הוא נמוך, סך הכל אני בינתיים עברתי רק את המיונים של קורס כלשהו בשפות הלועזיות וכבר מובטח לי מקום בקורס, אז לדעתי אתה בפנים.
 

shomey

New member
לא צריך למהר מידי לקבוע

אני אישית עשיתי את המיונים לגאמא. עשיתי תחקיר ביטחוני ועברתי אותו ובסוף לא התקבלתי וזה לא בגלל התחקיר, כי התקבלתי למקום אחר שגם דורש תחקיר לא פשוט. קיצר, הסיכויים טובים אבל זה עוד לא סגור.
 

VBMaster2

New member
לאיזה מסלול התמיינת?

ובאיזו תקופה היה לך תחקיר בטחוני?
 

arie86

New member
גם אני עברתי ראיון,

ותחקיר בטחוני אמרו לי שיהיה יותר מאוחר, לא אמרו אבל אוגוסט... נותר רק לחכות ולראות.
 

shomey

New member
לממס

לפני שנה בערך לדעתי הם לוקחים קצת יותר ממה שהם צריכים ואז בסוף אם יש יותר מדי הם מנפים
 

VBMaster2

New member
אגב ממס

גם אני מתמיין לממס. מה זה בעצם? כלומר, מה ראשי התיבות?
 

IsraeliAirForce

New member
ה- "ס" ה"סודית"

ברגע שנתנו לקורס/פרויקט מסוים ראשי תיבות ומלש"בים לפני תחקיר בטחוני קיבלו זימון לזה אז זה בלמ"ס.
 

Bennytt4

New member
לא ממש...

א. אני בכלל לא בטוח שהמלשבים קיבלו את זה בתור ממ"ס, אלא בתור פרוייקט גאמא והם פשוט ביררו וגילו שזה ממ"ס. ב. זה שהראשי תיבות בלמ"ס לא אומר שהפירוש שלהם בלמ"ס ויש הרבה כאלה.
 

IsraeliAirForce

New member
שמות של קורסים

השמות של הקורסים מטבעם הם ברוב המקרים בלמ"ס, המטרה שלהם היא שיהיה ניתן לאמר את השם לאותו מלש"ב המתמיין אליהם. בכל מקרה זה ויכוח עקרוני כזה שאין לי רצון בו ויכול להיות שאני טועה, אם אתייחס לשם ממ"ס באופן ספציפי אז הוא בלמ"ס גם בפירוש ראשי התיבות שלו.
 

shomey

New member
מאוד מאוד סודי

ועכשיו ברצינות, הם לא עונים על זה ובעצם כמעט ולא נותנים לך מידע אמיתי על אופי השרות עד שאתה כבר בפנים
 

אמיר ט

New member
תחקיר בטחוני

האמת מה שאני אומר תלוי מאד לאיזה מסלול אתה מתמיין, אבל לפי השלבים שעברת אני מרשה לעצמי להניח לבד לאיזה מסלול אתה ממוין, בעיקרון הראיון האישי הוא מה שבתכלס קובע אם התקבלת או לא יש כאלה שרק אחרי הטירונות עושים תחקיר בטחוני, ואני אישית מכיר מקרה כזה.
 

Jell O ShOt

New member
בנוגע לראיון אישי...

במודיעין.... היה לי ראיון, מה השלב הבא? לא צריך לעבור מבדקים? ותחקיר בטחוני? ועוד שאלה: האם אפשר לפסול מועמדות בראיון האישי, כלומר הראיון האישי הוא תנאי בכדי להמשיך במסלול, כמו המבחני התאמה? או שזה רק בכדי לקבל רקע על המועמד? האם אפשר לקבל קצת פרטים על "חקר החלל" במודיעין?
 
תשתדל להתמיין למקומות אחרים בכל מקר

לא בטוח שאכן תתקבל, מאחר והם אף פעם לא יודעים מראש את מספר התקנים המדוייק שיהיה להם, ובכל מקרה הם גם שומרים רשימת המתנה (אבל אם תהיה באחת כזאת יגידו לך לפני כנס המועמדים). איך שלא יהיה, אל תתרגש מאנשי איתור חרמן (זה שלי!!! גנבי זכויות יוצרים), אז הם אמרו אז מה...
 

Samcon 5 Ever

New member
תנסה לחפש עוד אנשים

כמוך שעברו ראיון ותברר מתי התחקיר שלהם. אבל באופן כללי אכן אל תסמוך על האיתור - הם ממש לא יודעים כלום. ויש לי סיפור משעשע על זה. חוץ מזה - גם אם תדע שלא התקבלת אין לך מה לעשות כי חמ"ן 0wn5 j00.
 
למעלה