תחנת רכבת מערב יבנה נפתחת ב 25.2 סופי

מצב
הנושא נעול.

romcd

New member
תחנת רכבת מערב יבנה נפתחת ב 25.2 סופי

תחנת רכבת מערב יבנה נפתחת ב 25.2 סופי
זמן נסיעה מיבנה עד ההגנה 27 דקות הלוך ,חזור 29 . בתחנת רכבת מזרח עולים מידי יום כ 1300 איש ו חנייה ל 500 מקומות חנייה . מגרש חנייה במערב יהיה מוכן בסמוך לפתיחה ויכלול כ- 700 מקומות חנייה. רשת קפה קפה תתפעל את הדוכן.
 

raminec

New member
די מוזר

תחנת רכבת מערב יבנה נפתחת ב 25.2 סופי
זמן נסיעה מיבנה עד ההגנה 27 דקות הלוך ,חזור 29 . בתחנת רכבת מזרח עולים מידי יום כ 1300 איש ו חנייה ל 500 מקומות חנייה . מגרש חנייה במערב יהיה מוכן בסמוך לפתיחה ויכלול כ- 700 מקומות חנייה. רשת קפה קפה תתפעל את הדוכן.
די מוזר
בהתחשב בכך שכיום זמן הנסיעה בין יבנה מזרח לת"א ההגנה הוא בין 28 ל- 33 דק' ובכיוון ההפוך 27 דק' בלבד. יבנה תזכה לשיפור בתדירות הנסיעה, אך לא תזכה לשיפור כלשהו בזמן הנסיעה. איך קורה שזמן הנסיעה נשאר זהה כאשר מקצרים באופן משמעותי את אורך המסלול?
 
יש יותר תחנות בקו המערבי

די מוזר
בהתחשב בכך שכיום זמן הנסיעה בין יבנה מזרח לת"א ההגנה הוא בין 28 ל- 33 דק' ובכיוון ההפוך 27 דק' בלבד. יבנה תזכה לשיפור בתדירות הנסיעה, אך לא תזכה לשיפור כלשהו בזמן הנסיעה. איך קורה שזמן הנסיעה נשאר זהה כאשר מקצרים באופן משמעותי את אורך המסלול?
יש יותר תחנות בקו המערבי
בקו ליבנה מזרח, חלק ניכר מהרכבות עוצרות רק בלוד ורחובות. בקו ליבנה מערב יש 5 תחנות בין ההגנה ליבנה מערב.
 
בהתחשב בזה שמשה דיין עד ההגנה זה 18 דקות

די מוזר
בהתחשב בכך שכיום זמן הנסיעה בין יבנה מזרח לת"א ההגנה הוא בין 28 ל- 33 דק' ובכיוון ההפוך 27 דק' בלבד. יבנה תזכה לשיפור בתדירות הנסיעה, אך לא תזכה לשיפור כלשהו בזמן הנסיעה. איך קורה שזמן הנסיעה נשאר זהה כאשר מקצרים באופן משמעותי את אורך המסלול?
בהתחשב בזה שמשה דיין עד ההגנה זה 18 דקות
אז הזמן הזה די סביר
 

easylivin

New member
המהירות בקו החדש פשוט הזויה,

די מוזר
בהתחשב בכך שכיום זמן הנסיעה בין יבנה מזרח לת"א ההגנה הוא בין 28 ל- 33 דק' ובכיוון ההפוך 27 דק' בלבד. יבנה תזכה לשיפור בתדירות הנסיעה, אך לא תזכה לשיפור כלשהו בזמן הנסיעה. איך קורה שזמן הנסיעה נשאר זהה כאשר מקצרים באופן משמעותי את אורך המסלול?
המהירות בקו החדש פשוט הזויה,
וכתבנו על זה מהרגע שפורסם הלו"ז (עוד לפני הפתיחה הרשמית). זה פשוט לא הגיוני שתהיה עצירה של 2 דקות בכל תחנה בדרך; הלו"ז, כרגיל, מרופד כהוגן. ולא בטוח שיהיה שינוי לטובה בלו"ז החדש (ליתר דיוק: כמעט בטוח שלא יהיה, כפי שאנחנו מכירים את האגף הרלוונטי, שאגב הסתבר לנו כי אינו אוהב את הביקורת הצודקת אשר נמתחת עליו בפורום; אבל זאת לא צריכה להיות הבעיה שלנו, ולא של שאר נוסעי הרכבת אלא של האגף עצמו בלבד). שלא יספרו סיפורים על "קטרים איטיים": כל מי שיצא לו לנסוע בקו (וגם כותב שורות אלו, כמובן) יספר שהעצירות ארוכות מדי, ואף ארוכות מאותן 2 דקות הנקובות בלו"ז. כלומר, גם קטרי הבו-בו למעשה מקדימים את הלו"ז ההזוי הזה בלי בעיה. שלא לדבר על הקטרים החדשים.
 

oschlick

New member
זה רק עד שיפתח הקו החדש לאשקלון

די מוזר
בהתחשב בכך שכיום זמן הנסיעה בין יבנה מזרח לת"א ההגנה הוא בין 28 ל- 33 דק' ובכיוון ההפוך 27 דק' בלבד. יבנה תזכה לשיפור בתדירות הנסיעה, אך לא תזכה לשיפור כלשהו בזמן הנסיעה. איך קורה שזמן הנסיעה נשאר זהה כאשר מקצרים באופן משמעותי את אורך המסלול?
זה רק עד שיפתח הקו החדש לאשקלון
ואז הרכבת מיבנה לתל אביב תעצור רק בראשל''צ משה דיין
 

romcd

New member
שמעתי את זה מאח שלי בדיוק והוא לא גולש פה

זה רק עד שיפתח הקו החדש לאשקלון
ואז הרכבת מיבנה לתל אביב תעצור רק בראשל''צ משה דיין
שמעתי את זה מאח שלי בדיוק והוא לא גולש פה
הוא אמר לי שנסע במסגרת תפקידו ממשה דיין להגנה וכל הנסיעה הייתה איטית נורא ומסורבלת ,אכן עצירה של דקה וחצי-שתיים בא לכפות על כל האיחורים בעיקר לכיוון דרום,כלומר הרכבת מאחרת עד ההגנה ואת הפער היא מצמצת עד משה דיין שזמן הנסיעה קצר יותר מהמוצהר .
 

romcd

New member
אם הרכבת מיבנה תעצור רק במשה דיין אז הנסיעה

שמעתי את זה מאח שלי בדיוק והוא לא גולש פה
הוא אמר לי שנסע במסגרת תפקידו ממשה דיין להגנה וכל הנסיעה הייתה איטית נורא ומסורבלת ,אכן עצירה של דקה וחצי-שתיים בא לכפות על כל האיחורים בעיקר לכיוון דרום,כלומר הרכבת מאחרת עד ההגנה ואת הפער היא מצמצת עד משה דיין שזמן הנסיעה קצר יותר מהמוצהר .
אם הרכבת מיבנה תעצור רק במשה דיין אז הנסיעה
מיבנה לתל אביב יארך כ 22 דקות במקום 27 , כי זמן עצירה הוא מעל דקה בשלוש תחנות + תאוצה ,זה בערך פחות כ 5 דקות . מסלול הקו מההגנה עד יבנה כ 22 ק"מ , עד ראשון משה דיין כ 9 ק"מ ממשה דיין עד יבנה כ 13 ק"מ .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה