מה מגניב?תחנת רכבת בגנ"א
איזה מגניב לתושבי גני אביב - סוף סוף לא תצתרכו לנסוע לעיר כדי להשתמש ברכבת ישראל . כל הכבוד ליוזמים!
אבן פינה ועוד אבן פינה ועוד אחת...מה מגניב?
שהיו 700 טקסי אבן פינה לתחנת הרכבת אבל בפועל אין תחנה? יופי של שיפור מערך תחבורה בלוד.... בגני אביב יש תחנת רכבתשמדברים עליה כמה שנים ובפועל האבנים היחידים שיש בה זה האבני פינה ובעיר עצמה חברת התחבורה המהוללת סופרעגלה קיבלה שני קווים ואף אחד לא יודע מתי הם יוצאים, מתי אוטובוס אחרון וכמה זה עולה ואף אחד גם לא יודע אם גרוטאות התח"צ בא"ש יעשו עליה לראשל"צ ותל אביב עם 247 ו461 אבל לא נורא- יאללה סופרעגלה: קחו גם את 248, 249,460,464,462,475,1,6,239 הכל במתנה מתנה שקיבלתם סתם ככה ממשרד התחבורע....
לאט, אבל בטוחאבן פינה ועוד אבן פינה ועוד אחת...
ובסוף עם כל האבנים בטח יצא איזה תחנת רכבת, לא?![]()
אולי בגלל הרעש שרכבת עושה...לאט, אבל בטוח![]()
כנראה התחנה תיבנה בצורת מתומןאבן פינה ועוד אבן פינה ועוד אחת...
ובסוף עם כל האבנים בטח יצא איזה תחנת רכבת, לא?![]()
התחנה במיקום ממש לא לענייןתחנת רכבת בגנ"א
איזה מגניב לתושבי גני אביב - סוף סוף לא תצתרכו לנסוע לעיר כדי להשתמש ברכבת ישראל . כל הכבוד ליוזמים!
מקום לחניה?התחנה במיקום ממש לא לעניין
יכלו לשים את התחנה קרוב מאוד לשכונה (המסילה גם ככה עוברת שם). במקום זה התרחקו כמעט קילומטר מהבניינים שבקצה השכונה. למה?
אם זה היה בצמוד לשכונהמקום לחניה?
אם זה היה בצמוד לשכונה
לא היה צריך אפילו חצי ממקומות החניה כי זה היה במרחק הליכה סביר מרוב הבתים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.