תחנת רכבת בגנ"א

מצב
הנושא נעול.

orvoar

New member
תחנת רכבת בגנ"א

תחנת רכבת בגנ"א
איזה מגניב לתושבי גני אביב - סוף סוף לא תצתרכו לנסוע לעיר כדי להשתמש ברכבת ישראל . כל הכבוד ליוזמים!
 

connex

Active member
מה מגניב?

תחנת רכבת בגנ"א
איזה מגניב לתושבי גני אביב - סוף סוף לא תצתרכו לנסוע לעיר כדי להשתמש ברכבת ישראל . כל הכבוד ליוזמים!
מה מגניב?
שהיו 700 טקסי אבן פינה לתחנת הרכבת אבל בפועל אין תחנה? יופי של שיפור מערך תחבורה בלוד.... בגני אביב יש תחנת רכבתשמדברים עליה כמה שנים ובפועל האבנים היחידים שיש בה זה האבני פינה ובעיר עצמה חברת התחבורה המהוללת סופרעגלה קיבלה שני קווים ואף אחד לא יודע מתי הם יוצאים, מתי אוטובוס אחרון וכמה זה עולה ואף אחד גם לא יודע אם גרוטאות התח"צ בא"ש יעשו עליה לראשל"צ ותל אביב עם 247 ו461 אבל לא נורא- יאללה סופרעגלה: קחו גם את 248, 249,460,464,462,475,1,6,239 הכל במתנה מתנה שקיבלתם סתם ככה ממשרד התחבורע....
 

lego man

New member
אבן פינה ועוד אבן פינה ועוד אחת...

מה מגניב?
שהיו 700 טקסי אבן פינה לתחנת הרכבת אבל בפועל אין תחנה? יופי של שיפור מערך תחבורה בלוד.... בגני אביב יש תחנת רכבתשמדברים עליה כמה שנים ובפועל האבנים היחידים שיש בה זה האבני פינה ובעיר עצמה חברת התחבורה המהוללת סופרעגלה קיבלה שני קווים ואף אחד לא יודע מתי הם יוצאים, מתי אוטובוס אחרון וכמה זה עולה ואף אחד גם לא יודע אם גרוטאות התח"צ בא"ש יעשו עליה לראשל"צ ותל אביב עם 247 ו461 אבל לא נורא- יאללה סופרעגלה: קחו גם את 248, 249,460,464,462,475,1,6,239 הכל במתנה מתנה שקיבלתם סתם ככה ממשרד התחבורע....
אבן פינה ועוד אבן פינה ועוד אחת...
ובסוף עם כל האבנים בטח יצא איזה תחנת רכבת, לא?
 

lego man

New member
אולי בגלל הרעש שרכבת עושה...

לאט, אבל בטוח
אולי בגלל הרעש שרכבת עושה...
כשהיא מאיצה/מאיטה ובמקום לבודד את כל הדירות הסמוכות החליטו להזיז את התחנה. רק שתדעו שנושא איכות הסביבה מאוד חזק בשנים האחרונות בארץ ורשות שדות התעופה מממנת מאות בדיקות אקוסטיות ובידוד דירות ומבנים ציבוריים.
 

fireman

New member
כנראה התחנה תיבנה בצורת מתומן

אבן פינה ועוד אבן פינה ועוד אחת...
ובסוף עם כל האבנים בטח יצא איזה תחנת רכבת, לא?
כנראה התחנה תיבנה בצורת מתומן
כמה פינות נשארו להם "לאייש"?
מתישהו הפינות חייבות להגמר
 

raminec

New member
התחנה במיקום ממש לא לעניין

תחנת רכבת בגנ"א
איזה מגניב לתושבי גני אביב - סוף סוף לא תצתרכו לנסוע לעיר כדי להשתמש ברכבת ישראל . כל הכבוד ליוזמים!
התחנה במיקום ממש לא לעניין
יכלו לשים את התחנה קרוב מאוד לשכונה (המסילה גם ככה עוברת שם). במקום זה התרחקו כמעט קילומטר מהבניינים שבקצה השכונה. למה?
 

amirv

New member
מקום לחניה?

התחנה במיקום ממש לא לעניין
יכלו לשים את התחנה קרוב מאוד לשכונה (המסילה גם ככה עוברת שם). במקום זה התרחקו כמעט קילומטר מהבניינים שבקצה השכונה. למה?
מקום לחניה?
 

אורי404

New member
../images/Emo127.gif כנראה, שאי אפשר לעשות בארץ

אם זה היה בצמוד לשכונה
לא היה צריך אפילו חצי ממקומות החניה כי זה היה במרחק הליכה סביר מרוב הבתים.
כנראה, שאי אפשר לעשות בארץ
הזו משהו טוב עד הסוף. חייב להיות חוסר במשהו, כדי שלא יהיה יותר מדי טוב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה