תחנת הרכבת במודיעין

מצב
הנושא נעול.

bernuli

New member
תחנת הרכבת במודיעין

תחנת הרכבת במודיעין
תמונות ראשונות של העבודות על התחנה
 

יצחקA

New member
מישהו יודע איזה אוטובוס משמש כמזנון

תחנת הרכבת במודיעין
תמונות ראשונות של העבודות על התחנה
מישהו יודע איזה אוטובוס משמש כמזנון
לחיילים ("דן" + "תנובה") בתחנת רכבת מרכז?
 

אורי404

New member
אני חושב ש"וספה".

מישהו יודע איזה אוטובוס משמש כמזנון
לחיילים ("דן" + "תנובה") בתחנת רכבת מרכז?
אני חושב ש"וספה".
עד שמישהו מומחה יענה (מסוף כרמלית) - אני כמעט בטוח שזהו מאן SL עם מרכב "וספה". זהו המרכב לפני המרכב המרובע הנוכחי, המוכר כיום.
 

אוהד11

New member
לדעתי זה ג'מבו 12XX או 6XX

אני חושב ש"וספה".
עד שמישהו מומחה יענה (מסוף כרמלית) - אני כמעט בטוח שזהו מאן SL עם מרכב "וספה". זהו המרכב לפני המרכב המרובע הנוכחי, המוכר כיום.
לדעתי זה ג'מבו 12XX או 6XX
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif

יתכן, בכל אופן מי שהיה גיסי באותן
שנים שמדובר במכונות הללו והיה אז חבר דן אמר לי שבדן הן מכונות "ג'מבו".
 

mister K

New member
שלילי

ג'מבו ווספה זה אותו דבר?
שלילי
הג'מבו הוא ליילנד (יש ג'מבו אחד במוזיאון אגד, היו באגד ירושלים עשר מכונות כאלה) והוספה היא מאן SL200 (או מרצדס O305 באגד) עם המרכב הישראלי הראשון. בתמונה: באמצע, ג'מבו. מימין באדום, וספה מרצדס של אגד.
 

אוהד11

New member
היא נראית כמו הג'מבו שהעלית בתמונה

שלילי
הג'מבו הוא ליילנד (יש ג'מבו אחד במוזיאון אגד, היו באגד ירושלים עשר מכונות כאלה) והוספה היא מאן SL200 (או מרצדס O305 באגד) עם המרכב הישראלי הראשון. בתמונה: באמצע, ג'מבו. מימין באדום, וספה מרצדס של אגד.
היא נראית כמו הג'מבו שהעלית בתמונה
לדעתי זו 12XX, 6XX ואולי 13XX. תמיד רציתי לדעת מה היה מספרה, אך לא הצלחתי לברר. כפי שהיא נראית חיצונית
 

mister K

New member
וספה של דן-3521

ג'מבו ווספה זה אותו דבר?
וספה של דן-3521
לא אני צילמתי. זו אחת מהוספות האחרונות עם הדלתות המרובעות. המכונה שעומדת בארלוזרוב היא לדעתי וספה מהראשונות עם הדלתות העגולות.
 

mister K

New member
הוספה האחרונה בדן-3530

וספה של דן-3521
לא אני צילמתי. זו אחת מהוספות האחרונות עם הדלתות המרובעות. המכונה שעומדת בארלוזרוב היא לדעתי וספה מהראשונות עם הדלתות העגולות.
הוספה האחרונה בדן-3530
3531 הייתה המכונה הראשונה בעלת המרכב המרובע שהורכב על כל המכונות עד 4119. 3339 וספה לשעבר, קיבלה את המרכב הזה מאוחר יותר לאחר שנשרפה.
 

טוארג

New member
הנה ה-3339 ותראה שהיא מעט שונה

הנה ה-3339 ותראה שהיא מעט שונה
הפנסים האחוריים שלה הם של וספה ולא של מרובעות - לווספה יש שלושה פנסים בצורת עיגול ומעליהם וינקר מרובע ובולט, לעומת המרובעות שלהן 4 פנסים בצורת עיגול (כולל הוינקר המעוגל והמודרני יותר)
 

אוהד11

New member
לי זכור שכאשר הפעילו את המזנון הזה

הנה ה-3339 ותראה שהיא מעט שונה
הפנסים האחוריים שלה הם של וספה ולא של מרובעות - לווספה יש שלושה פנסים בצורת עיגול ומעליהם וינקר מרובע ובולט, לעומת המרובעות שלהן 4 פנסים בצורת עיגול (כולל הוינקר המעוגל והמודרני יותר)
לי זכור שכאשר הפעילו את המזנון הזה
3521 ואחיותיה עדיין פעלו בכבישי גוש דן.
 

טוארג

New member
אולי המזנון הוא מהסדרות הישנות יותר

לי זכור שכאשר הפעילו את המזנון הזה
3521 ואחיותיה עדיין פעלו בכבישי גוש דן.
אולי המזנון הוא מהסדרות הישנות יותר
האוטובוס של השירות טרום-טיסה, הוא היה של אגד או דן קודם? (הוא וספה לדעתי)
 

8991801

New member
3531

הוספה האחרונה בדן-3530
3531 הייתה המכונה הראשונה בעלת המרכב המרובע שהורכב על כל המכונות עד 4119. 3339 וספה לשעבר, קיבלה את המרכב הזה מאוחר יותר לאחר שנשרפה.
3531
יש לך טעות 3531 זאת גם וספה ואני יעלה את התמונה שלה ביום שישי
 

טוארג

New member
אתה יכול להעלות עוד תמונות

3531
יש לך טעות 3531 זאת גם וספה ואני יעלה את התמונה שלה ביום שישי
אתה יכול להעלות עוד תמונות
עוד תמונות באופן כללי? בזמנו העלית תמונות מקסימות בין היתר גם של ה-1006 (אחותה התאומה של ה-1005 שאני הכי אוהב) אם מישהו יודע איפה נמצאת ה-1005, שיגיד!!!
 

טוארג

New member
ד"א...

אתה יכול להעלות עוד תמונות
עוד תמונות באופן כללי? בזמנו העלית תמונות מקסימות בין היתר גם של ה-1006 (אחותה התאומה של ה-1005 שאני הכי אוהב) אם מישהו יודע איפה נמצאת ה-1005, שיגיד!!!
ד"א...
למי ששואל את עצמו מה אני עושה ער בפורום בשעות כאלה.. עד עכשיו הייתי בעבודה, הרגע נחתתי בבית. יש עבודה אז עובדים :) לילה טוב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה