תחנות רכבת חדשות !!!!!!!!!!

מצב
הנושא נעול.
תחנות רכבת חדשות !!!!!!!!!!

תחנות רכבת חדשות !!!!!!!!!!
אני רוצה להסביר משהו לפי מה שידוע לי מתוכננות עוד 2 תחנות רכבת חדשות במחלף וולפסון מימול בית חולים וולפסון אחרי שיסיימו שמה את בניית המחלף דבר שני בהמשך של כביש איילון מתוכננת עוד תחנת רכבת במחלף יוספטל בגבול בין בת-ים לחולון התחנות האלה יוקמו אחריי שיסללו את ההמשך של מסילת הרכבת מתל-אביב לראשון-לציון המסילה תימשך מתחנת רכבת דרום תל-אביב לאורך כביש איילון דרום עד ראשון-לציון
 
תחנות רכבת בדרך לראשון לציון

תחנות רכבת חדשות !!!!!!!!!!
אני רוצה להסביר משהו לפי מה שידוע לי מתוכננות עוד 2 תחנות רכבת חדשות במחלף וולפסון מימול בית חולים וולפסון אחרי שיסיימו שמה את בניית המחלף דבר שני בהמשך של כביש איילון מתוכננת עוד תחנת רכבת במחלף יוספטל בגבול בין בת-ים לחולון התחנות האלה יוקמו אחריי שיסללו את ההמשך של מסילת הרכבת מתל-אביב לראשון-לציון המסילה תימשך מתחנת רכבת דרום תל-אביב לאורך כביש איילון דרום עד ראשון-לציון
תחנות רכבת בדרך לראשון לציון
למיטב ידיעתי (ועל סמך נתונים של רכבת ישראל) מתוכננות בדרך לתחנת ראשון לציון מערב התחנות הבאות (יש להניח של א כולן תפתחנה בבת אחת, אם בכלל): - חולון - וולפסון - יוספטל - קוממיות - משה דיין - מכללת ראשל"צ
 

nitsansh

New member
יש תוכנית להמשיך את הקו דרומה יותר?

תחנות רכבת בדרך לראשון לציון
למיטב ידיעתי (ועל סמך נתונים של רכבת ישראל) מתוכננות בדרך לתחנת ראשון לציון מערב התחנות הבאות (יש להניח של א כולן תפתחנה בבת אחת, אם בכלל): - חולון - וולפסון - יוספטל - קוממיות - משה דיין - מכללת ראשל"צ
יש תוכנית להמשיך את הקו דרומה יותר?
לכוון יבנה, ולהתחבר למסילה לאשדוד? או לתחנת ראשון דרום? בכלל, מה ההגיון לעשות את הקו לדרום ראשל"צ, אם תוך כמה שנים תהיה רכבת מראשל"צ-מערב, ואז אף אחד לא יסע משם דרך לוד כי זה הרבה יותר ארוך? רק אם יחברו את המסילות אני רואה בזה הגיון! תקנו אותי אם אני טועה...
 

nitsansh

New member
יש תוכנית להמשיך את הקו דרומה יותר?

תחנות רכבת בדרך לראשון לציון
למיטב ידיעתי (ועל סמך נתונים של רכבת ישראל) מתוכננות בדרך לתחנת ראשון לציון מערב התחנות הבאות (יש להניח של א כולן תפתחנה בבת אחת, אם בכלל): - חולון - וולפסון - יוספטל - קוממיות - משה דיין - מכללת ראשל"צ
יש תוכנית להמשיך את הקו דרומה יותר?
לכוון יבנה, ולהתחבר למסילה לאשדוד? או לתחנת ראשון דרום? בכלל, מה ההגיון לעשות את הקו לדרום ראשל"צ, אם תוך כמה שנים תהיה רכבת מראשל"צ-מערב, ואז אף אחד לא יסע משם דרך לוד כי זה הרבה יותר ארוך? רק אם יחברו את המסילות אני רואה בזה הגיון! תקנו אותי אם אני טועה...
 
אם אורן לא היה מוחק את ההודעות שלי

תחנות רכבת בדרך לראשון לציון
למיטב ידיעתי (ועל סמך נתונים של רכבת ישראל) מתוכננות בדרך לתחנת ראשון לציון מערב התחנות הבאות (יש להניח של א כולן תפתחנה בבת אחת, אם בכלל): - חולון - וולפסון - יוספטל - קוממיות - משה דיין - מכללת ראשל"צ
אם אורן לא היה מוחק את ההודעות שלי
אז אוליי יכולתי להסיבר כאן בפורום שאני צודק ושאמרתי שישנם עוד כמה תחנות רכבת שמתוכננות לאורך כביש איילון לכייון דרום כלומר מתל איביב לכיוון ראשון לציון חבל אורן !
 

nitsansh

New member
תחנות נוספות לאלה שחן כתב?

אם אורן לא היה מוחק את ההודעות שלי
אז אוליי יכולתי להסיבר כאן בפורום שאני צודק ושאמרתי שישנם עוד כמה תחנות רכבת שמתוכננות לאורך כביש איילון לכייון דרום כלומר מתל איביב לכיוון ראשון לציון חבל אורן !
תחנות נוספות לאלה שחן כתב?
זה לא מספיק? תחנה כמעט כל קילומטר!
 

kbb

New member
איך בדיוק תחצה הרכבת את האילון?

תחנות רכבת חדשות !!!!!!!!!!
אני רוצה להסביר משהו לפי מה שידוע לי מתוכננות עוד 2 תחנות רכבת חדשות במחלף וולפסון מימול בית חולים וולפסון אחרי שיסיימו שמה את בניית המחלף דבר שני בהמשך של כביש איילון מתוכננת עוד תחנת רכבת במחלף יוספטל בגבול בין בת-ים לחולון התחנות האלה יוקמו אחריי שיסללו את ההמשך של מסילת הרכבת מתל-אביב לראשון-לציון המסילה תימשך מתחנת רכבת דרום תל-אביב לאורך כביש איילון דרום עד ראשון-לציון
איך בדיוק תחצה הרכבת את האילון?
ואיך היא תחצה את מחלף חולון? ואת מחלך הולץ? נראה לי שיש עם זה כמה בעיות שוליות... יש למישהו תשובות?
 

nitsansh

New member
או מלמעלה או מלמטה...

איך בדיוק תחצה הרכבת את האילון?
ואיך היא תחצה את מחלף חולון? ואת מחלך הולץ? נראה לי שיש עם זה כמה בעיות שוליות... יש למישהו תשובות?
או מלמעלה או מלמטה...
כלןמר בגשר או מנהרה... בענין צומת הולץ היתה הערה בדו"ח של מבקר המדינה. במקום שבו היתה תוכנית להעביר את המסילה בנו כביש, ועכשו אין מקום...
 
אתה צודק ! מבקר המדינה צדק !!!!!

או מלמעלה או מלמטה...
כלןמר בגשר או מנהרה... בענין צומת הולץ היתה הערה בדו"ח של מבקר המדינה. במקום שבו היתה תוכנית להעביר את המסילה בנו כביש, ועכשו אין מקום...
אתה צודק ! מבקר המדינה צדק !!!!!
אתה צודק מה שאתה אומר ! לפי התוכנית המקורית הרכבת הייתה צריכה לעבור בתוך הכביש כלומר כמו ב-כביש איילון אלא שזה רק ממשיך ל-כיוון דרום כלומר ממשיך לכיון ראשון לציון עכשיו יצטרכו להפריד את 2 נתיבי הנסיעה של הכביש כדיי לפנות מקום למסילת רכבת ריבונו של עולם מה לעשות שיש לנו בארץ כאלה שלומיאלים ????????? אגב בהמשך של כביש איילון ב-ראשון לציון ישנו כבר שטח מוכן למסילת רכבת !!! ו-גם שטח מוכן לבניית תחנות רכבת לא מספיק שאין בארץ כסף עכשיו גם צריך לבנות את הכבישים מחדש כדיי לפנות מקום ל-רכבת
 

nitsansh

New member
האם יש אפשרות

אתה צודק ! מבקר המדינה צדק !!!!!
אתה צודק מה שאתה אומר ! לפי התוכנית המקורית הרכבת הייתה צריכה לעבור בתוך הכביש כלומר כמו ב-כביש איילון אלא שזה רק ממשיך ל-כיוון דרום כלומר ממשיך לכיון ראשון לציון עכשיו יצטרכו להפריד את 2 נתיבי הנסיעה של הכביש כדיי לפנות מקום למסילת רכבת ריבונו של עולם מה לעשות שיש לנו בארץ כאלה שלומיאלים ????????? אגב בהמשך של כביש איילון ב-ראשון לציון ישנו כבר שטח מוכן למסילת רכבת !!! ו-גם שטח מוכן לבניית תחנות רכבת לא מספיק שאין בארץ כסף עכשיו גם צריך לבנות את הכבישים מחדש כדיי לפנות מקום ל-רכבת
האם יש אפשרות
שהמסילה תעקוף ממזרח את בי"ס הולץ? זה לא פתרון יותר טוב מלהזיז את הכביש?
 
ניצן אתה צודק !

האם יש אפשרות
שהמסילה תעקוף ממזרח את בי"ס הולץ? זה לא פתרון יותר טוב מלהזיז את הכביש?
ניצן אתה צודק !
אומנם אי אפשר כבר להזיז את הכביש למרות שמתוכננות לאורכו תחנות רכבת חדשות אבל אפשר לעשות שהמסילה תעקוף את צומת הולץ מ-כיון מזרח ואז היא תעבור במקביל ל-כביש איילון עד מחלף וולפסון ו-שמה ב-מחלף וולפסון היא תעבור במינהרה מיתחת לכביש ואז היא תעבור בין 2 הנתיבים של הכביש ל-כיוון ראשון לציון ניראה לי שככה זה יהיה בסוף .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה