התחנות הישנותתחנות ישנות בת"א
שלום לכולם, איזה תחנות רכבת היו קיימות בת"א בעבר? באיזה שנה רכבת צפון הפכה למרכז ולמה? תודה!
אני רוצה להוסיף בענייןהתחנות הישנות
היו תחנות ב: בית הדר, יפו ותל-אביב דרום (ליד בית ספר הולץ). במקור, תחנת תל-אביב צפון הייתה התחנה ששמה היום הוא בני-ברק, אולם לאחר השלמת מסילת החוף שונה שמה לתחנת בני-ברק. עד כמה שידוע לי, מאולם לא קראו לרכבת צפון "רכבת צפון". מדובר כנראה בשיבוש שהשתרש. שמה האמיתי הוא, בכל מקרה, רכבת מרכז ע"ש סבידור.
רכבת צפון היא בני-ברק חבוב !!!אני רוצה להוסיף בעניין
מילה "רכבת צפון" יש לרכבת צפון 5 שמות רכבת מרכז סבידור בורסת יהלומים מסוף 2000 אלרזרוב
אני זוכר שהייתי ילד קטןרכבת צפון היא בני-ברק חבוב !!!
אין דבר שכזה "רכבת צפון" !!!רכבת צפון היא בני-ברק חבוב !!!
חנוכה רשמית: 04.11.54 עם קטר 102אין דבר שכזה "רכבת צפון" !!!
היה פעם דבר בשם "תל-אביב צפון (רמת-גן)" שהיא היום תחנת בני-ברק. בלשון העם "רכבת צפון" היא תחנת ת"א מרכז ע"ש סבידור שליד רח' ארלוזורוב. לכן מי שאומר תל-אביב צפון הוא טועה לגמרי, בעוד שמי שאומר רכבת צפון שגיאתו הרבה יותר קטנה וכל המדינה, אבל כל המדינה, יודעת שהוא התכוון לתחנת הרכבת שליד ארלוזורוב, שנחנכה אכן בנובמבר 54'. ליתר דיוק כבר ב-3 בנובמבר הגיעה הרכבת הראשונה, לפחות לפי מעריב מהתאריך 4.11.54. אגב, שמתם לב לתאריך ? 4 בנובמר? היו עוד שני אירועים מהותיים בחיי המדינה בתאריך הזה: 1. רצח רבין 2. חנוכתה הרשמית של ערוץ 2 (4.11.93)
מסוף 2000אני רוצה להוסיף בעניין
מילה "רכבת צפון" יש לרכבת צפון 5 שמות רכבת מרכז סבידור בורסת יהלומים מסוף 2000 אלרזרוב
טעות בידך , מר פיק!! שם הרחוב שבומסוף 2000
הוא השם של מסוף האוטובוסים ששוכן בקרבת מקום, ולא של תחנת הרכבת. ארלוזרוב הוא שמו של הרחוב בו נמצאת התחנה.
רכבת צפון מעולם לא הפכה למרכז !!!!!תחנות ישנות בת"א
שלום לכולם, איזה תחנות רכבת היו קיימות בת"א בעבר? באיזה שנה רכבת צפון הפכה למרכז ולמה? תודה!
צודק 1000000000רכבת צפון מעולם לא הפכה למרכז !!!!!
רכבת צפון היא תחנת בני-ברק !!!!!! רוב האנשים טועים בהגדרה ! תחנת ארלוזורוב היתה מיום הקמתה ביום 04.11.1954 תחנת תל-אביב מרכז !! תחנת תל-אביב הצפון היתה מאז ומעולם תחנת בני-ברק והשלט "תל-אביב הצפון" התנוסס עליה בגאווה בעברית החל מיום 14.05.1948.
אמת ויציב - חזק וברוך יקירי !!!צודק 1000000000
חי וקיים בני ברק היא צפון וארלוזרוב מרכז ככה היה וככה יהיה
כולם טועים... (אולי גם אנירכבת צפון מעולם לא הפכה למרכז !!!!!
רכבת צפון היא תחנת בני-ברק !!!!!! רוב האנשים טועים בהגדרה ! תחנת ארלוזורוב היתה מיום הקמתה ביום 04.11.1954 תחנת תל-אביב מרכז !! תחנת תל-אביב הצפון היתה מאז ומעולם תחנת בני-ברק והשלט "תל-אביב הצפון" התנוסס עליה בגאווה בעברית החל מיום 14.05.1948.
ידעתי שגם אני טועה (סתם. לא רציני)כולם טועים... (אולי גם אני)![]()
תחנת הרכבת הזאת שאתם מתכוונים אליה ("מרכז", "צפון", "סבידור" וכו') לא נמצאת ברחוב ארלוזורוב. היא נמצאת ברחוב שנקרא "על פרשת דרכים" !!! רחוב ארלוזורוב מתחיל בהצטלבות עם דרך נמיר ("כביש חיפה").
שמות רחובות ומספרי בתיםידעתי שגם אני טועה (סתם. לא רציני)
רחוב ארלוזורוב מסתיים (ולא מתחיל - על פי מספרי הבתים) בהצטלבות עם דרך נמיר. הוא מתחיל ברחוב הירקון.
תגיד תודה שאתה לא באוסטרליהשמות רחובות ומספרי בתים
אגב "על פרשת דרכים", וה-"צורך" בשם זה בשביל רחוב באורך 100 מ', מה דעתכם לאחד את הרחובות בעלי השמות הזהים ברשויות סמוכות? רצה הגורל, שישנם שלושה רחובות בשם ז'בוטינסקי שממשיכים אחד את השני, ורביעי שניתן במעט דמיון לחבר אליהם (ממילא זה יקרה בקרוב עקב מנהרה שנסללת באיזור הבורסה בר"ג). כמו כן, רח' ארלוזורוב בת"א "כמעט" מתחבר לזה שבר"ג. המצב היום הוא שהמספור מתחחיל מחדש בכל פעם שעוברים מרשות לרשות והדבר גורם לבלבול רב למי שאינו מכיר את גבולות הרשויות. מי שלמשל מחפש את ז'בוטינסקי 1 בר"ג, עשוי למצוא את עצמו בב"ב, בז'בוטינסקי פינת בן-גוריון במקום באיזור הבורסה! אומנם השיטה המצויינת של הקצאת מספרי רחובות לפי בלוקים כמו שבארה"ב זה קצת יותר מדי לדרוש, אבל אולי אפשר להקצות בלוקים לרשויות? הצעה: שמם של דרך ז'בוטינסקי בר"ג מדרך פ"ת עד לצומת אבא הלל ורח' על פרשת דרכים יוחלפו לרח' ארזולורוב. ע"י כך יווצרו שני צירים ארוכים בעלי שם זהה שעוברים ברשויות סמוכות. ז'בוטינסקי: מ-1 (ת"א הירקון) עד 249 (ת"א גשר "מודעי") מ-251 (ר"ג גשר "מודעי") עד 499 (ר"ג בן-גוריון) מ-501 (ב"ב בן גוריון) עד 749 (ב"ב מחלף גהה) מ-749 (פ"ת מחלף גהה) עד 999 (פ"ת רוטשילד) ארלוזורוב: מ-1 (ת"א הירקון) עד 249 (ת"א שפע טל) מ-251 (ר"ג שפע טל) עד 499 (ר"ג ביאליק/קריניצי) הערה: המספרים שבחרתי הם להמחשה - ניתן כמובן להקצות טווחים אחרים לפי הצורך.
תגיד תודה שאינך באוסטרליהשמות רחובות ומספרי בתים
אגב "על פרשת דרכים", וה-"צורך" בשם זה בשביל רחוב באורך 100 מ', מה דעתכם לאחד את הרחובות בעלי השמות הזהים ברשויות סמוכות? רצה הגורל, שישנם שלושה רחובות בשם ז'בוטינסקי שממשיכים אחד את השני, ורביעי שניתן במעט דמיון לחבר אליהם (ממילא זה יקרה בקרוב עקב מנהרה שנסללת באיזור הבורסה בר"ג). כמו כן, רח' ארלוזורוב בת"א "כמעט" מתחבר לזה שבר"ג. המצב היום הוא שהמספור מתחחיל מחדש בכל פעם שעוברים מרשות לרשות והדבר גורם לבלבול רב למי שאינו מכיר את גבולות הרשויות. מי שלמשל מחפש את ז'בוטינסקי 1 בר"ג, עשוי למצוא את עצמו בב"ב, בז'בוטינסקי פינת בן-גוריון במקום באיזור הבורסה! אומנם השיטה המצויינת של הקצאת מספרי רחובות לפי בלוקים כמו שבארה"ב זה קצת יותר מדי לדרוש, אבל אולי אפשר להקצות בלוקים לרשויות? הצעה: שמם של דרך ז'בוטינסקי בר"ג מדרך פ"ת עד לצומת אבא הלל ורח' על פרשת דרכים יוחלפו לרח' ארזולורוב. ע"י כך יווצרו שני צירים ארוכים בעלי שם זהה שעוברים ברשויות סמוכות. ז'בוטינסקי: מ-1 (ת"א הירקון) עד 249 (ת"א גשר "מודעי") מ-251 (ר"ג גשר "מודעי") עד 499 (ר"ג בן-גוריון) מ-501 (ב"ב בן גוריון) עד 749 (ב"ב מחלף גהה) מ-749 (פ"ת מחלף גהה) עד 999 (פ"ת רוטשילד) ארלוזורוב: מ-1 (ת"א הירקון) עד 249 (ת"א שפע טל) מ-251 (ר"ג שפע טל) עד 499 (ר"ג ביאליק/קריניצי) הערה: המספרים שבחרתי הם להמחשה - ניתן כמובן להקצות טווחים אחרים לפי הצורך.
טוב, זה קורה גם בבריטניה...תגיד תודה שאינך באוסטרליה
ובמיוחד במלבורן. ראשית, שם כמו בארה"ב (ועוד מדינות אנגלוסכסיות) שלט ציון הרחוב הוא לוחית פח עלובה, לא מחזירת אור ולא מוארת. בארץ, במרבית הצמתים השלטים עם שם הרחוב כתובים בעברית ובאנגלית בכתב גדול וברור וכן רובם מוארים (או למצער מחזירי אור וקל לקרוא בלילה מה כתוב). שנית, במלבורן אשר בדומה ללוס אנג'לס היא בעצם לא עיר אחת אלא המון ערים יחד, אותו רחוב חוזר בערים סמוכות. על זה אתה יכול לאמר ניחא, כי גם בגוש דן יש בכל עיר את הרחובות ז'בוטינסקי, הרצל, ארלוזורוב וביאליק. אבל, במלבורן באותה עיר עצמה יכול רחוב מסויים, למשל Kings או Elizabeth לחזור באותו פרבר (באותה עיר משנה). פעם עם הכותרת רחוב, פעם עם דרך, פעם עם סמטה, פעם עם שדרה ופעם עם כביש. למשל Elizabeth st. 1 או Elizabeth blvd או Elizabeth Rd או Elizabeth evenue או Elizabeth gr. 1 הקיצור gr מסמן groove (יענו חריץ או סמטה)
איפה אתה חי?שמות רחובות ומספרי בתים
אגב "על פרשת דרכים", וה-"צורך" בשם זה בשביל רחוב באורך 100 מ', מה דעתכם לאחד את הרחובות בעלי השמות הזהים ברשויות סמוכות? רצה הגורל, שישנם שלושה רחובות בשם ז'בוטינסקי שממשיכים אחד את השני, ורביעי שניתן במעט דמיון לחבר אליהם (ממילא זה יקרה בקרוב עקב מנהרה שנסללת באיזור הבורסה בר"ג). כמו כן, רח' ארלוזורוב בת"א "כמעט" מתחבר לזה שבר"ג. המצב היום הוא שהמספור מתחחיל מחדש בכל פעם שעוברים מרשות לרשות והדבר גורם לבלבול רב למי שאינו מכיר את גבולות הרשויות. מי שלמשל מחפש את ז'בוטינסקי 1 בר"ג, עשוי למצוא את עצמו בב"ב, בז'בוטינסקי פינת בן-גוריון במקום באיזור הבורסה! אומנם השיטה המצויינת של הקצאת מספרי רחובות לפי בלוקים כמו שבארה"ב זה קצת יותר מדי לדרוש, אבל אולי אפשר להקצות בלוקים לרשויות? הצעה: שמם של דרך ז'בוטינסקי בר"ג מדרך פ"ת עד לצומת אבא הלל ורח' על פרשת דרכים יוחלפו לרח' ארזולורוב. ע"י כך יווצרו שני צירים ארוכים בעלי שם זהה שעוברים ברשויות סמוכות. ז'בוטינסקי: מ-1 (ת"א הירקון) עד 249 (ת"א גשר "מודעי") מ-251 (ר"ג גשר "מודעי") עד 499 (ר"ג בן-גוריון) מ-501 (ב"ב בן גוריון) עד 749 (ב"ב מחלף גהה) מ-749 (פ"ת מחלף גהה) עד 999 (פ"ת רוטשילד) ארלוזורוב: מ-1 (ת"א הירקון) עד 249 (ת"א שפע טל) מ-251 (ר"ג שפע טל) עד 499 (ר"ג ביאליק/קריניצי) הערה: המספרים שבחרתי הם להמחשה - ניתן כמובן להקצות טווחים אחרים לפי הצורך.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.