תחליף לנשיא חסן

lyla12

New member
תחליף לנשיא חסן

סמיר חשב שבהריגתו את חסן תהליך השלום יגווע, הנשיאה טיילור נחושה בדעתה להמשיך בו, ולכן דליה אשת חסן לדעתי תיקח את המושכות ותמשיך בדרכו ולזכרו. שמותו לא יהיה לשווא. אתם חברים כנראה לא רואים קדימה אלא רק תחת אפכם. ג'ני סקוט [דנה] רצתה את ג'ק באוור לעמוד בראש הצוות כדי להוביל אותו אל מותו, לדעתי זה מה שיקרה בסוף, ג'ק ימות בסוף ואיתו הסדרה הרוסים כנראה לא עומדים מאחורי זה אלא לוגן הנשיא לשעבר. ג'ק מבחינתו סיים את חובו לפני תחקור דנה, וביקש מהייסטינג לעמוד במילתו ולא להסגיר את רנה.
 

דנה1982

New member
לא יודעת לגבי דליה

אבל אני לא חושבת שג'ק ימות בסוף הסדרה. אני מאמינה שאם הם יעזו לעשות את זה, המון מעריצים יהיו מאוד מאוכזבים וזה גם יקשה עליהם לעשות סרט שיש שמועות לגביו. בכל מקרה ג'ק הוא הגיבור הטראגי שב-8 שנים איבד את אשתו, כל קשר רומנטי שהיה לו (קייט, אודרי), שהקשר עם הבת שלו היה דפוק לגמרי, שמת פעמיים וקם לתחיה, שאיבד את כל האנשים הקרובים לו (טוני, מישל, ביל) ושתרם למדינה מעל ומעבר. מעבר לכמה אנחנו רוצים שהתסריטאים יהממו אותנו בסוף העונה, לג'ק באוור מגיע סוף טוב. שיעבור עם רנה ללוס אנג'לס ויתאחד עם הבת שלו ועם הנכדה שלו. אני לא חושבת שג'ני כיוונה את ג'ק אל מותו. בזה שהיא דרשה את "האדם הטוב ביותר למשימה" היא גרמה לכולם להאמין שבאמת אפשר יהיה להציל את חסן. יותר מזה, היא רצתה שג'ק בעצמו יגיע שם, יחשוב שעוד יש תקווה ואז ימצא בעצמו את הגופה של חסן. הדרך הכי טובה לשבור גיבור גדול כמו באוור (שכל הטרוריסטים מכירים את הפרצוף שלו מסתבר) היא לגרום לו להרגיש שהוא נכשל. מה גם שהוא האיש שהנשיאה סמכה עליו ומינתה אותו כאחראי לאבטחה של חסן. הוא האדם שהכי מתבקש שהיא תרצה לשלוח למשימה הזאת, כשהיא יודעת טוב מאוד שחסן לא ניתן להצלה. לגבי מי החוליה הבאה בשרשרת... קשה לנחש. מתבקש לאור הפרומו של פרק 17 שמישהו מהמוצגים בפרומו יהיה האיש הרע, אבל זה נראה קל מידי. אנחנו מפספסים משהו, לדעתי.
 

GreenEyes82

New member
This man has more lives that a cat! ../images/Emo6.gif

נאמר ע"י רמון סאלזר בעונה השלישית של הסדרה..
 

Y. Welis

New member
אם כך קל לנחש מי לא תבוא איתו לסוף...

מצער, אבל אלא אם הלא-יאומן יקרה, נראה שרנה תזכה רק לדקות קצרות של אושר. היתה צריכה להצטרף אליו אחרי עונה 7. קלואי לעומתה תמשיך איתו. הם יהיו הצמד בסוף.
 
למעלה