פירות... ../images/Emo210.gif../images/Emo94.gif
אצלי אותה בעיה. פתרון ראשון: לא לקנות חטיפים. פתרון שני: אני אוהבת להציע פירות לילדים ולחבריהם. בד"כ ההצעה נענית בסירוב, אבל גיליתי שכשאני מגישה לכולם (בלי לשאול) צלחת גדולה ועליה מגוון פירות חתוכים ומסודרים יפה, תמיד יש התנפלות. וטיפ לחיתוך תפוח שנוסה בהצלחה בימים האחרונים - לקחת תפוח ואגס, להוציא להם את הליבה עם מכשיר "תפוחן", ולחתוך לפרוסות דקות מאד. אני לא מקלפת את הפירות לפני החיתוך, ומתקבלות טבעות יפות ומפתות לאכילה.