ועכשיו לטלטביזז
1. נתחיל בזה שאותי הקמפיין הצחיק. ואותך לא, קורה. 2. נכון שההומור לא רלוונטי למוצר אז מה, הפרסומת זכירה, מבודלת, ואצלי לפחות השאירה טעם של עוד. מה עוד שקהל היעד הוא כל עם ישראל בהכרח, צריך לפנות למכנה המשותף הרחב, ומיקי בוגנים בתפקיד עצמו מעורר סימפטיה ואהדה אצל כל שכבות האוכלוסיה - וזה אחרי שדיברתי עם מספר אנשים בגילאים שונים. 3. נכון שאנחנו מנסים להבריק, אבל המציאות מה לעשות מוכיחה אחרת. כבר הרבה מאוד זמן שלא עלה לאוויר קמפיין מבריק באמת. זה שקריאטיב טוחנים יומם וליל כדי להביא קמפיין מנצח לא אומר שאחד כזה באמת עובר את שלב הפרזנטציה, הקמפין הזה לא מחזיר אותנו 20 שנה לאחור מהסיבה הפשוטה שאנחנו עדיין הרבה מאחורה. 4. השעון יצלצל, את תגנבי עוד כמה דקות במיטה, אחרי זה תסתדרי וצאי למשרד, שם יחכה לך עוד בריף על השולחן, את תביאי את פיצוח חייך ותחייכי. עכשיו הגיע הזמן למכור את הרעיון לכולם. בדרך לטלוויזה הקמפיין שלך יעבור אי אלו שינויים חלקם יכעיסו אותך עם אחרים תשלימי אגב משיכת כתף. כל כך נשבר לך, בא לך לעזוב הכל ולנסוע לתאילנד. עוד יום נשרף, איך שהזמן עובר. 5. אם רק היה אפשר להחליף את עם ישראל בהולנדים למשל.