תחזיקו חזק

יאיר B

New member
אנשים, חכו עם זה קצת! ../images/Emo91.gif

תנו לכל החנונים שחייבים ע-כ-ש-י-ו את החבילה שיבדקו על המחשב שלהם איזה בעיות יש עם זה (ומי שזוכר את SP2 לחלונות XP יודע על מה אני מדבר). עוד שבוע, שבועיים נראה מה קורה (אם יהיו בעיות רציניות, יכתבו על זה ברשת).
 

UrbanDK

New member
בתור מה הוא מופיע לך ברשימה של העדכונים?

אין לי אף אחד שמזכיר משהו על SP1.
 

יאיר B

New member
עוד חודש יותר נכון (לפי המאמר).

אגב, כתבתי הערה על זה ויש בעיה בתפוז, לא פורסם. אני מציע לחכות איזה שבוע, שבועיים לפני שמתקינים. בטח זוכרים את הבעיות שהיו עם SP2 של XP כשהיא יצאה (אני זוכר בעיות תאימות עם תוכנות, תקלות שונות ומשונות שנפתרו עם הזמן). ככה שאם לא בא לכם להיות שפני ניסיון - מציע לחכות קצת. אם יהיו בעיות קרייות - זה יפורסם מהר מאוד.
 

RoyBO

New member
שטויות, SP1 רצה כבר הרבה זמן בגרסאות RC

העיקר שיצאה כבר. אני יכול לציין שהמחשב לא עולה יותר מהר אחרי שהתקנתי, אפילו יותר לאט, אבל נכבה מהר יחסית כשמכבים. לא ניסה להעתיק קבצים עדיין, ננסה.
 

יאיר B

New member
טוב שאמרת להחזיק חזק...

450MB הורדה
 
למעלה