עוד חודש יותר נכון (לפי המאמר).
אגב, כתבתי הערה על זה ויש בעיה בתפוז, לא פורסם. אני מציע לחכות איזה שבוע, שבועיים לפני שמתקינים. בטח זוכרים את הבעיות שהיו עם SP2 של XP כשהיא יצאה (אני זוכר בעיות תאימות עם תוכנות, תקלות שונות ומשונות שנפתרו עם הזמן). ככה שאם לא בא לכם להיות שפני ניסיון - מציע לחכות קצת. אם יהיו בעיות קרייות - זה יפורסם מהר מאוד.