תחבורה ציבורית ביום העצמאות

מצב
הנושא נעול.
לא מתלהב על יש עתיד

אני מציע הפגנות כל שבת בקרבת התחנות
המרכזיות בירושלים תל אביב וחיפה במחאה על האוטובוסים שלא יוצאים.
בנוסף ללחץ על מפלגת יש עתיד.
לא מתלהב על יש עתיד
לפני הבחירות לרשויות המקומיות הם הפעילו בבת ים אוטובוס שבת במשך כמה שבועות ומשבוע לשבוע היו יותר נוסעים, אחרי הבחירות - פוף!
 

25306yosef

New member
וכך הם הצליחו לעבוד על הבוחרים שלהם בעיניים

לא מתלהב על יש עתיד
לפני הבחירות לרשויות המקומיות הם הפעילו בבת ים אוטובוס שבת במשך כמה שבועות ומשבוע לשבוע היו יותר נוסעים, אחרי הבחירות - פוף!
וכך הם הצליחו לעבוד על הבוחרים שלהם בעיניים
ולזכות בקולות שלהם.

זו השיטה של הפוליטיקאים.
 
ברור שהם לא ממש מתעניינים בתחץ בשבת

לא מתלהב על יש עתיד
לפני הבחירות לרשויות המקומיות הם הפעילו בבת ים אוטובוס שבת במשך כמה שבועות ומשבוע לשבוע היו יותר נוסעים, אחרי הבחירות - פוף!
ברור שהם לא ממש מתעניינים בתחץ בשבת
הרי לציבור הבוחרים שלהם יש רכב (רוב). למרות זאת אין מפלגה אחרת בשלטון שתרצה לקדם את התחץ בשבת.
 
צריך ליצור לובי *בתוך* מפלגת השלטון

ברור שהם לא ממש מתעניינים בתחץ בשבת
הרי לציבור הבוחרים שלהם יש רכב (רוב). למרות זאת אין מפלגה אחרת בשלטון שתרצה לקדם את התחץ בשבת.
צריך ליצור לובי *בתוך* מפלגת השלטון
ולהשפיע מבפנים. אם יימצאו ליכודניקים שהם בעד תחבורה ציבורית בשבת (ואני בטוח שיש הרבה כאלה), הם יכולים להשפיע יותר מכל אחד אחר בארץ. בדיוק כמו שעשתה קבוצת "גאווה בליכוד", שמצליחה פעם אחר פעם לגרום לשרי הליכוד להצביע בעד חוקי שוויון זכויות.
 

noga ke

New member
מה שאפשר לעשות זה להכאיב להם בכיס.

השאלה מה אפשר לעשות בעניין,דיון כאן לא מספיק
מה כבר אפשר לעשות כדי ללחוץ על הממשלה להרשות למפעילים להוציא אוטובוסים בשבת?
מה שאפשר לעשות זה להכאיב להם בכיס.
הרי זאת השפה היחידה שהם מבינים...
 

mister K

New member
תיאור מדויק

יום העצמאות זה "סוף שבוע" נורמאלי. תלמדו ממנו
למי שלא חווה סוף שבוע בחו"ל ואולי לא מבין על מה המהומה שמתעוררת כל פעם שעולה נושא התח"צ בשבת - יום העצמאות, שהוא יום השבתון המלא היחיד בישראל בו ישנה תחבורה ציבורית ומסחר הוא ההזדמנות האחת והיחידה שלכם לחוות בארץ (למעט מופעי רחוב, פטישים וקצף בלתי חוקי) את מה שחווים בחו"ל 104 ימים בשנה (שבת ויום א' במערב).

בין אם בכוונתכם להשתמש בתחבורה ציבורית ביום זה כדי להנות מבילויי הערב שלפני ולחזור הביתה, לצאת לחיק הטבע (בין אם למטרות טיול או מינגול), לאתרים ההיסטוריים, לים או למרכזי הערים - זיכרו שזהו היום היחיד בשנה שבו נותנים לכם את השירות החיוני הזה ביום שבתון, שהשמיים לא נופלים, ושמגיע לכם להנות מהשירות הזה גם בערבי שישי, בליל הבילויים העיקרי שבין שישי לשבת, וביום שבת עצמו.

משום שלא מדובר ביום דתי (אני מודע שדתיים לאומיים שמתפללים כל בוקר יאמרו הלל על המדינה, אך זה אינו מחייב אותם "לשמור שבת") גם הקוראים הדתיים פה מוזמנים לצאת לבלות בתח"צ ולראות מהו הדבר אותו הכפייה הדתית גוזלת מהציבור החילוני במשך חודשיים בשנה. ( 52 שבתות וכעשרה ימים טובים). אמנם בשישי ושבת הציבור הדתי לא יכול להצטרף לחגיגה הזו (ולכן יש מדי פעם יוזמות בלתי מעשיות שיום א' יוכרז גם הוא כיום שבתון עם מסחר ותח"צ, אך אי אפשר לעשות זאת כי כניסת השבת ביום ו' תקצר את שבוע העבודה ל4.5 ימים) אך אם תחוו מעשית את מה שנציגיכם בכנסת גוזלים מהשכבות ללא האוטו בציבור החילוני שבוע אחר שבוע אולי תבינו את גודל האנטי.

יום עצמאות שמח, והלוואי שיבוא פעם בשבוע.
תיאור מדויק
אם כי בלי שום קשר, התחבורה הציבורית ביום העצמאות מבישה והיקפה מצטמצם משנה לשנה.
 

Ccyclist

Well-known member
קשור, כי הציבור הורגל שאין תח"צ בימים חופשיים

תיאור מדויק
אם כי בלי שום קשר, התחבורה הציבורית ביום העצמאות מבישה והיקפה מצטמצם משנה לשנה.
קשור, כי הציבור הורגל שאין תח"צ בימים חופשיים
גם בחו"ל לו"ז יום א' הוא מצומצם לעומת הלו"ז הרגיל, אז אם הצימצום ביום העצמאות הוא סביר - ניתן לקבל זאת.

הבעיה היא אם קובעי המדיניות יחשבו שבגלל שהציבור רגיל שאין תח"צ בשאר החגים אפשר לצמצם את השירות ביום העצמאות מעבר לשירות שלד סביר (כלומר - ניתוק ישובים, תדירות חי-מת של שעה ושאר מריעין בישין) או אף לבטל אותו.
 
הפתרון: לפרט על יום בעצמאות במכרזים


קשור, כי הציבור הורגל שאין תח"צ בימים חופשיים
גם בחו"ל לו"ז יום א' הוא מצומצם לעומת הלו"ז הרגיל, אז אם הצימצום ביום העצמאות הוא סביר - ניתן לקבל זאת.

הבעיה היא אם קובעי המדיניות יחשבו שבגלל שהציבור רגיל שאין תח"צ בשאר החגים אפשר לצמצם את השירות ביום העצמאות מעבר לשירות שלד סביר (כלומר - ניתוק ישובים, תדירות חי-מת של שעה ושאר מריעין בישין) או אף לבטל אותו.
הפתרון: לפרט על יום בעצמאות במכרזים

אם לו"ז יום העצמאות יפורט במכרזים, כלומר אילו קווים צריכים לפעול ובאילו תדירות, והרשויות המקומיות ישפיעו על המכרזים האלה כפי שחלק מהרשויות עושות כיום בהצלחה, אז המפעילים לא יוכלו לצמצם שירות ככל העולה על רוחם.
 

Ccyclist

Well-known member
יש ליצור קטגוריה לחגים שאינם יום טוב / ערב חג

הפתרון: לפרט על יום בעצמאות במכרזים

אם לו"ז יום העצמאות יפורט במכרזים, כלומר אילו קווים צריכים לפעול ובאילו תדירות, והרשויות המקומיות ישפיעו על המכרזים האלה כפי שחלק מהרשויות עושות כיום בהצלחה, אז המפעילים לא יוכלו לצמצם שירות ככל העולה על רוחם.
יש ליצור קטגוריה לחגים שאינם יום טוב / ערב חג
אחרת עוד ישתמשו בלו"ז יום ו'...

חנוכה, פורים, ימי חול-המועד סוכות ופסח שאינם ערב חג, ויום העצמאות יכולים ליצור קטגוריה רחבה יותר שלא תאפשר צימצום יתר על המידה או אילתורים חד-פעמיים.

בחו"ל יש קטגוריה נפרדת לימי השבוע, קטגוריה נפרדת ליום שבת (שבמקרים רבים זהה לימי השבוע אך מצויינת בנפרד), ורק אז הקטגוריה המחמירה יותר לימי א' שיכולה לצמצם את התדירות או בצורה תפעולית לא מורגשת ( נגיד - 5 בשעה במקום 6, אוטובוס כל 12 דקות במקום 10, מה שהציבור לא מרגיש אך מאפשר לצמצם מספרי נהגים) או - במקרים הגרועים - בחצי (כמו בקו המהיר ממלחה האחרת ששירשרתי ממנו לפני חודש, שם תדירות יום א' היתה רכבת אחת בשעה מול תדירות רגילה של רכבת כל חצי שעה. )
 
בחנוכה, פורים, חוה"מ סוכות וחוה"מ פסח התח"צ

יש ליצור קטגוריה לחגים שאינם יום טוב / ערב חג
אחרת עוד ישתמשו בלו"ז יום ו'...

חנוכה, פורים, ימי חול-המועד סוכות ופסח שאינם ערב חג, ויום העצמאות יכולים ליצור קטגוריה רחבה יותר שלא תאפשר צימצום יתר על המידה או אילתורים חד-פעמיים.

בחו"ל יש קטגוריה נפרדת לימי השבוע, קטגוריה נפרדת ליום שבת (שבמקרים רבים זהה לימי השבוע אך מצויינת בנפרד), ורק אז הקטגוריה המחמירה יותר לימי א' שיכולה לצמצם את התדירות או בצורה תפעולית לא מורגשת ( נגיד - 5 בשעה במקום 6, אוטובוס כל 12 דקות במקום 10, מה שהציבור לא מרגיש אך מאפשר לצמצם מספרי נהגים) או - במקרים הגרועים - בחצי (כמו בקו המהיר ממלחה האחרת ששירשרתי ממנו לפני חודש, שם תדירות יום א' היתה רכבת אחת בשעה מול תדירות רגילה של רכבת כל חצי שעה. )
בחנוכה, פורים, חוה"מ סוכות וחוה"מ פסח התח"צ
פועלת כרגיל ואפילו עם תגבורים, מלבד קווי תלמידים וסטודנטים וקווים המשרתים בכיקר תלמידיים וסטודנטים. ממש לא כדאי ליצור קטגוריה כזו שרק תפגע בשירות במועדים הללו.
יום העצמאות הוא יוצא דופן כי זה יום השבתון היחיד שאינו מועד דתי (חנוכה, פורים וימי חול המועד אינם ימי שבתון) ולכן הוא קטגוריה העומדת בפני עצמה.
 
יום העצמאות ויום בחירות.

בחנוכה, פורים, חוה"מ סוכות וחוה"מ פסח התח"צ
פועלת כרגיל ואפילו עם תגבורים, מלבד קווי תלמידים וסטודנטים וקווים המשרתים בכיקר תלמידיים וסטודנטים. ממש לא כדאי ליצור קטגוריה כזו שרק תפגע בשירות במועדים הללו.
יום העצמאות הוא יוצא דופן כי זה יום השבתון היחיד שאינו מועד דתי (חנוכה, פורים וימי חול המועד אינם ימי שבתון) ולכן הוא קטגוריה העומדת בפני עצמה.
יום העצמאות ויום בחירות.
 

down under

New member
במלבורן, עיר ענק באוסטרליה

יש ליצור קטגוריה לחגים שאינם יום טוב / ערב חג
אחרת עוד ישתמשו בלו"ז יום ו'...

חנוכה, פורים, ימי חול-המועד סוכות ופסח שאינם ערב חג, ויום העצמאות יכולים ליצור קטגוריה רחבה יותר שלא תאפשר צימצום יתר על המידה או אילתורים חד-פעמיים.

בחו"ל יש קטגוריה נפרדת לימי השבוע, קטגוריה נפרדת ליום שבת (שבמקרים רבים זהה לימי השבוע אך מצויינת בנפרד), ורק אז הקטגוריה המחמירה יותר לימי א' שיכולה לצמצם את התדירות או בצורה תפעולית לא מורגשת ( נגיד - 5 בשעה במקום 6, אוטובוס כל 12 דקות במקום 10, מה שהציבור לא מרגיש אך מאפשר לצמצם מספרי נהגים) או - במקרים הגרועים - בחצי (כמו בקו המהיר ממלחה האחרת ששירשרתי ממנו לפני חודש, שם תדירות יום א' היתה רכבת אחת בשעה מול תדירות רגילה של רכבת כל חצי שעה. )
במלבורן, עיר ענק באוסטרליה
כ-3 עד 3.5 מליון תושבים במטרופולין, עיר שבעבר גם היתה בירת הפדרציה, לו"ז שבת ויום א' שונה משמעותית ולעתים דרמטית מימי החול ב'-ו'.

בשבת וראשון רכבת פרברים שבתחנה שליד המלון שלי התדירות היתה בערך כל 15 עד 20 דקות רכבת כאשר ימי ב' עד ו' עד השעה 10:00 בבוקר (החל מקצת אחרי 6 בבוקר)
היתה רכבת כל 3 עד 5 דקות.
היו קווים שבימי שבת וראשון היתה בהם רכבת פרברית כל 30 דקות לעומת כל 10 דקות בימי החול הרגילים.

היו מספר קווי חשמלית שבוטלו בימי שבת וראשון והתדירות של כל החשמליות בעיר ירדה בלפחות 30% בימים אלו.

ודה פקטו בקושי היה צריך תח"ץ בסופ"שים.
ביום חול החשמליות והרכבות היו מפוצצות בנוסעים, גם בעמידה, בשבת וראשון הרכבות שהיו קצרות בחצי (מערך אחד של 3 קרונות במקום פק"ל שני מערכים בימי חול)
היו בתפוסת מקומות ישיבה של 40% במקרה המקסימלי ולעתים קרה ולא פעם אחת, שהייתי יחד עם עוד 5 נוסעים בכל הרכבת.
 

alantan

New member
המצב בלונדון השתנה רדיקלית בשנים האחרונות

במלבורן, עיר ענק באוסטרליה
כ-3 עד 3.5 מליון תושבים במטרופולין, עיר שבעבר גם היתה בירת הפדרציה, לו"ז שבת ויום א' שונה משמעותית ולעתים דרמטית מימי החול ב'-ו'.

בשבת וראשון רכבת פרברים שבתחנה שליד המלון שלי התדירות היתה בערך כל 15 עד 20 דקות רכבת כאשר ימי ב' עד ו' עד השעה 10:00 בבוקר (החל מקצת אחרי 6 בבוקר)
היתה רכבת כל 3 עד 5 דקות.
היו קווים שבימי שבת וראשון היתה בהם רכבת פרברית כל 30 דקות לעומת כל 10 דקות בימי החול הרגילים.

היו מספר קווי חשמלית שבוטלו בימי שבת וראשון והתדירות של כל החשמליות בעיר ירדה בלפחות 30% בימים אלו.

ודה פקטו בקושי היה צריך תח"ץ בסופ"שים.
ביום חול החשמליות והרכבות היו מפוצצות בנוסעים, גם בעמידה, בשבת וראשון הרכבות שהיו קצרות בחצי (מערך אחד של 3 קרונות במקום פק"ל שני מערכים בימי חול)
היו בתפוסת מקומות ישיבה של 40% במקרה המקסימלי ולעתים קרה ולא פעם אחת, שהייתי יחד עם עוד 5 נוסעים בכל הרכבת.
המצב בלונדון השתנה רדיקלית בשנים האחרונות
בגלל שימוש הולך וגובר בתחבורה ציבורית בשעות הפנאי.

עד כדי כך שברכבת התחתית כבר אין כמעט הבדל בין שבתות לשאר ימי השבוע ובימי א' ההבדלים גם הם די זניחים. עיקר ההבדל הוא בשעות התחלת השירות וסיומו. כמו כן, אין שעת שיא בוקר ואחה"צ בסוף השבוע.
 

down under

New member
בגלל העדר יחסי של עירוב שימושים

המצב בלונדון השתנה רדיקלית בשנים האחרונות
בגלל שימוש הולך וגובר בתחבורה ציבורית בשעות הפנאי.

עד כדי כך שברכבת התחתית כבר אין כמעט הבדל בין שבתות לשאר ימי השבוע ובימי א' ההבדלים גם הם די זניחים. עיקר ההבדל הוא בשעות התחלת השירות וסיומו. כמו כן, אין שעת שיא בוקר ואחה"צ בסוף השבוע.
בגלל העדר יחסי של עירוב שימושים
במרכז העיר, ה-CBD (סנטרל ביזנס דיסטריקט) הוא היה די שומם וכמעט עיר רפאים במהלך הסופ"ש.
עד כדי כך שתחנת רכבת תחית שלמה היתה נסגרת בסופ"שים, תחנת גני פלגסטאף, 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת הבינעירונית של מלבורן (שצמודה אליה גם תחנת רכבת תחתית שכמובן
כן היתה פעילה גם בסופ"שים).

מלבורן לא דומה ללונדון בשום מובן חוץ מהנסיעה בצד שמאל עם הגה בצד ימין, השפה הרשמתי אנגלית וסמל הדמקה/שחמט של המשטרה...
היא הרבה הרבה יותר דומה ללוס אנג'לס. גם רחובות שתי וערב, גם מרכז מסחרי כמעט בלי מגורים עם המון גורדי שחקים וגם לפחות 80% מהציבור שגר בבתים פרטיים או לכל היותר בבתים
משותפים בני 3 קומות (כולל הקרקע) לכל היותר.

כך שלציבור בעצם אין סיבה שתהיה תח"ץ בסופי שבוע.

מרבית האטרקציות התיירותיות של מטרופולין מלבורן היו מחוץ ל-CBD ובד"כ ליד רובם אין בעית חניה כך שהרבה שכרו רכב או מקומיים בסופ"ש נסעו ברכבם הפרטי או שלקחו מונית ספיישל.
בין אם זה האצטדיון הענק או הגן הבוטני או גן החיות או הקזינו (הוא צמוד ל-CBD אבל מעבר לנהר שמשמש כאחד מגבולותיו).
חלק אחר מהאטרקציות הוא בכלל די מרוחק ממלבורן, נניח האי פיליפ עם הקואלות והפינגווינים הננסיים או כביש האוקיינוס הענק great ocean road.


בלונדון חלק עצום מהאטרקציות התיירותיות הוא כן במרכז (zone 1), בלונדון אין תרבות לוס אנג'לסית של נסיעה בפרייבט לכל מקום ובעיקר לקניות של סופ"ש.
במלבורן מי שעושה קניות בסופ"ש די מזכיר את הפאוור סנטרים של ישראל, זה ממש מחוץ לעיר. ליד מרבית הפרברים היו מרכזי קניות שיש להם חניה חינם ובשפע.
במלבורן כמעט ולא היו תאטראות במרכז אלא די בשוליים של מרכז העיר, כך שגם נסיעה לתאטרון הגדול לא הצריכה תח"ץ בסופ"שים וכל בתי הקולנוע
הם בפרברים ולא במרכז.
גם ימבה המסעדות של העיר היו פזורות חלקן במרכז אבל לפחות מחציתן בפרברים השונים. ממש לא היתה סיבה לנסוע למרכז העיר בסופ"ש.
אחת האטרקציות היחידות שהיו במרכז היא המוזיאון של מלבורן וגם אולם תאטרון גדול אחד וכן שוק ויקטוריה.
יחסית לגודל הפיסי ו/או כמות התושבים אפשר לאמר שמרכז מלבורן הוא מקום נטול אטרקציות. ואגב, לעתים שכרתי רכב ולא היתה לי שום בעית חניה בסופ"ש במרכז של העיר.
ביום חול אפשר לשכוח מהמונח חניה. אין מקומות חניה במרכז העיר. יש המון חניוני די יקרים (יכול לצאת מעל 12 דולר אוסטרלי ליום חניה ולעתים גם מעל ל-20 דולר).
 

alantan

New member
אכן ערים מאוד שונות, אבל בכל זאת מה שציינתי

בגלל העדר יחסי של עירוב שימושים
במרכז העיר, ה-CBD (סנטרל ביזנס דיסטריקט) הוא היה די שומם וכמעט עיר רפאים במהלך הסופ"ש.
עד כדי כך שתחנת רכבת תחית שלמה היתה נסגרת בסופ"שים, תחנת גני פלגסטאף, 10 דקות הליכה מתחנת הרכבת הבינעירונית של מלבורן (שצמודה אליה גם תחנת רכבת תחתית שכמובן
כן היתה פעילה גם בסופ"שים).

מלבורן לא דומה ללונדון בשום מובן חוץ מהנסיעה בצד שמאל עם הגה בצד ימין, השפה הרשמתי אנגלית וסמל הדמקה/שחמט של המשטרה...
היא הרבה הרבה יותר דומה ללוס אנג'לס. גם רחובות שתי וערב, גם מרכז מסחרי כמעט בלי מגורים עם המון גורדי שחקים וגם לפחות 80% מהציבור שגר בבתים פרטיים או לכל היותר בבתים
משותפים בני 3 קומות (כולל הקרקע) לכל היותר.

כך שלציבור בעצם אין סיבה שתהיה תח"ץ בסופי שבוע.

מרבית האטרקציות התיירותיות של מטרופולין מלבורן היו מחוץ ל-CBD ובד"כ ליד רובם אין בעית חניה כך שהרבה שכרו רכב או מקומיים בסופ"ש נסעו ברכבם הפרטי או שלקחו מונית ספיישל.
בין אם זה האצטדיון הענק או הגן הבוטני או גן החיות או הקזינו (הוא צמוד ל-CBD אבל מעבר לנהר שמשמש כאחד מגבולותיו).
חלק אחר מהאטרקציות הוא בכלל די מרוחק ממלבורן, נניח האי פיליפ עם הקואלות והפינגווינים הננסיים או כביש האוקיינוס הענק great ocean road.


בלונדון חלק עצום מהאטרקציות התיירותיות הוא כן במרכז (zone 1), בלונדון אין תרבות לוס אנג'לסית של נסיעה בפרייבט לכל מקום ובעיקר לקניות של סופ"ש.
במלבורן מי שעושה קניות בסופ"ש די מזכיר את הפאוור סנטרים של ישראל, זה ממש מחוץ לעיר. ליד מרבית הפרברים היו מרכזי קניות שיש להם חניה חינם ובשפע.
במלבורן כמעט ולא היו תאטראות במרכז אלא די בשוליים של מרכז העיר, כך שגם נסיעה לתאטרון הגדול לא הצריכה תח"ץ בסופ"שים וכל בתי הקולנוע
הם בפרברים ולא במרכז.
גם ימבה המסעדות של העיר היו פזורות חלקן במרכז אבל לפחות מחציתן בפרברים השונים. ממש לא היתה סיבה לנסוע למרכז העיר בסופ"ש.
אחת האטרקציות היחידות שהיו במרכז היא המוזיאון של מלבורן וגם אולם תאטרון גדול אחד וכן שוק ויקטוריה.
יחסית לגודל הפיסי ו/או כמות התושבים אפשר לאמר שמרכז מלבורן הוא מקום נטול אטרקציות. ואגב, לעתים שכרתי רכב ולא היתה לי שום בעית חניה בסופ"ש במרכז של העיר.
ביום חול אפשר לשכוח מהמונח חניה. אין מקומות חניה במרכז העיר. יש המון חניוני די יקרים (יכול לצאת מעל 12 דולר אוסטרלי ליום חניה ולעתים גם מעל ל-20 דולר).
אכן ערים מאוד שונות, אבל בכל זאת מה שציינתי
היא העובדה המעניינת שלמרות שפעם (עד לפני כחמש שנים) גם בלונדון הייתה ירידה ניכרת בסוף השבוע, כיום זה כבר עבר. כולל אוטובוסים בפרברים דרך אגב...
 

אורי404

New member
בקווים, שבעיקר נוסעים חרדים זה מפורט

הפתרון: לפרט על יום בעצמאות במכרזים

אם לו"ז יום העצמאות יפורט במכרזים, כלומר אילו קווים צריכים לפעול ובאילו תדירות, והרשויות המקומיות ישפיעו על המכרזים האלה כפי שחלק מהרשויות עושות כיום בהצלחה, אז המפעילים לא יוכלו לצמצם שירות ככל העולה על רוחם.
בקווים, שבעיקר נוסעים חרדים זה מפורט
מפורטים מועדים שונים, בהם כמות הנוסעים, לרב נמוכה יחסית. מנגד כמות נוסעים, שצפויה להיות גבוהה מהרגיל ועל כן, על המפעיל הזוכה להיערך בהתאם.
זה כאמור מתואר בקווים, אשר הם בעיקר לציבור החרדי.
אני מסכים איתך, איליה שיש לפרט את הדבר הזה, גם במועדים אחרים, כמו יום העצמאות.
 
מצטרף לשאלה

תחבורה ציבורית ביום העצמאות
האם יש קווים בינעירוניים של אגד ביום העצמאות ואם כן איפה אפשר לראות איזה קווים יש?
תודה
מצטרף לשאלה
קווי ירושלים-פתח תקווה פועלים?

יש עדיפות ל947 ו950,אם אין ברירה אז 426...

תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה