תזכורת....

Distorted...

New member
תזכורת....

היום יום שישי,(מחר ש-א-ב-ת...) יומיים לפני ההופעה שלנו בתיאטרון "תמונע" ברח´ שונצינו 8 בת"א. אני מקווה שמי שיוכל יגיע להופעה. ומי שלא, הפסד שלו. כניסה 15 ש"ח בלבד, הנאה מובטחת. :) שבת שלום.
 

D.B

New member
יוחזר ירובעם היבוסי לשלטון!!!../images/Emo45.gif

תודו שהייתם חייבים לפתוח את זה...!! :)) אז אני אדחוף פה תמונה נחמדה..ככה שלא תרגישו שפתחתם לחינם..
 
שאלה..

יש איזה סיכוי קלוש, אפילו קלוש ביותר שזה יסוקר איפהשהוא? או שאני רק חולמת.. כי.... אווף.. אני לא אוכל להגיע.. ("מה פתאום לנסוע לתל-אביב?!? ועוד למקום ציבורי? שיתפוצץ איזה מחבל?!?!") שמישהו ישטוף להם את המוח...
 

epitaph

New member
על הורים לחוצים ילדים משועממים ומה שבינהם

את לא היחידה עם הבעיה הזו...אני שתקוע כול היום בבית (עד עכשיו מתוך בחירה) ושרוצה לצאת קצת לגלות עולם (וגם קצת מוזיקה) צריך לעבור את ההורים הלחוצים משהו שלי מהמצב הביטחוני במדינתנו (איזה מסריח) וככה בין ריב לריב אני מגלה יותר ויותר שאני לא יכול לשנות את ההחלטה שלהם (כן כן...החלטה מסריחה) ושאני אצטרך לבלות את שארית חיי בבית (אם עוד לא ניחשתם אז מדובר בחיים מסריחים)... אני שונא את המצב הביטחוני....ולונה אם את מצליחה לשטוף את המוח להורים שלך עזרה תתקבל בשימחה...
 
U (and I) Wish...

אפילו אח שלי, שעכשיו בצבא, לא הצליח להשפיע עליהם.. והוא בכלל היה כזה שלא שם על מה שההורים אומרים, הוא פשט נסע.. אבל אווווףףף.. עקשנים.. כמה שאני יותר מנסה הם יותר עקשנים.. רררר.. אם יש לך אח גדול.. או אחות.. תנסה להיעזר בהם.. נראה לי שזה המפלט האחרון!
 

Distorted...

New member
אוף.

ממש מעציב אותי. זו בושה שהיום אי אפשר לזוז במדינה שלנו, גם אם ממש רוצים, ועוד את כל הכאב ראש הזה מצד ההורים.
 

epitaph

New member
את מי זה לא מעציב?

אבל אני אנסה לתרום להופעה שלכם בדרך אחרת...אולי תבואו לדרום?
ותמשיך לעדכן אותנו על ההופעות שלכם (עם קצת מזל אחרי אמצע אוקטובר יהיה לי כבר רשיון ואז אולי אני אצליח להבריז קצת להורים).
 

D.B

New member
יש סיכוי לסיקור...

דיברנו עם איזה כתב בעיתון מוזיקה חדש שיוצא באיזור ת"א.. וחוץ ממנו, יש סיכוי שג´קי שרגא יגיע, אולי הוא יסקר בשבת הבאה... בכל אופן נראה לי שהיום תהיה השמעה ברדיו ביחד עם הפירסום. נקודת הג´ק, רדיו ת"א, 102 FM. בשעה: 24:00 עד 02:00.
 
הממ.. רדיו ת"א..

מצטערת להטריד
אבל.. איך אני קולטת אותו בצפון- אם אפשר? בעעע, אני לא טובה במונחי רדיו
 
זו אני כמובן..

****לא להתייחס, אלו שאריות מאחותי- הילדה עושה הרבה דברים מוזרים****
 

D.B

New member
אין הגבלת גיל, ולהורים המודאגים...

אין אצלנו הגבלת גיל. מנראה לי שאתם לא מכירים את תאטרון תמונע, זה פשוט במה שולחנות וכיסאות. זה לא שום דיסקוטק או פאב. סטייל בארבי, אין להורים שלכם מה להלחץ מהמקום הזה. ואם בכל זאת הם לא מסכימים, תמתינו, מתישהו זה עובר להם, רק אל תשכחו להמשיך להלחם.
 

D.B

New member
תקשיבו לג´קי שרגא..

הוא כלי!! אוטוטו יהיה גם שיר בתוכנית...
 
למעלה