תזכורת

תזכורת ../images/Emo44.gif../images/Emo44.gif../images/Emo44.gif

מחר (בעצם, זה כבר היום...), ביום שני, בשעה 24:00, בערוץ נשיונל ג´אוגרפיק, תשודר התוכנית: הקונג פו של שאולין. (אורך התוכנית כשעה). וכמובן,
לשומפית שהודיעה זאת. סלבו
 

Zeev Foux

New member
לפעמים

לפעמים, אבל רק לפעמים, אני מצטער שאין לי טלוויזיה. ישנה גם תכנית על אומנויות הלחימה הודיות - לדעתי הרבה יותר מעניינת, בנשיונל ג´אוגרפיק גם כן.
 
אוף, הקדמת אותי...

אחלה של תוכנית, ואימונים מפרכים
הרבה זמן לא היתה תוכנית בנושא אומנויות לחימה, בנשיונל ג´אורגרפיק (עכשיו התווספה עוד תוכנית לאוסף...). (וכמובן, ששאלות תבואנה בהמשך).
 

שיקה

New member
הקלטת את התוכנית ?

אם כן, סלבו, אנא הבא לי את הקסטה לאימון מחר (יום ד´). תודתי לך.
 

שוקוקאן

New member
איזה יופי!

ממש עושה חשק ללמוד את זה... איפה יש קונג פו בירושלים? (חוץ מהופנר ואיבגי) - שאלתי את זה פעם, אבל לא היו כ"כ תשובות... אולי עכשיו?
 

bizhar

New member
כבר עניתי אבל בשבילך...

איגור זקשנסקי מלמד קונג פו בסגנון ווינג צ´ון בירושלים. לפרטים תוכל לכתוב אלי או לגשת לאתר "חרב לעט". (מקווה שזאב היה נחמד ועדכן את הפרטים של איגור...)
 

aiki-freak

New member
דווקא לא היה משהו...

תוכנית די פופוליסטית ומשעממת. כמה פעמים אפשר לראות ילדים בני 9 עושים סלטות על הראש?... ציפיתי מנשיונאל גיאוגרפיק להרבה יותר. לא היה הרבה עומק בתכנית, שוב חזרה על אותם אלמנטים מוכרים לעייפה. ואני לא כל כך בטוח שהמידע היה מדוייק היסטורית. בקיצור...לדעתי מי שפספס לא ממש הפסיד...
 

שריר

New member
זווקא תוכנית מאוד טובה

עזוב את הבני תשע נכון כבר כולם ראו. אבל על האימונים על מה שהם עוברים, על הצ´י פחות ענין אותי מה אפשר לעשות כי אני יודע, אבל האימונים, על האימונים הבסיסיים, על איך שהוא סובב לעצמו את הרגל. איך אפשר להגיע לרמה כזו בארץ אין סיכוי זה לא בסדר מישהו בא איתי לסין? פשוט לא פייר הם אבל לא סיפרו על הרבה סוגי קונג פו אני רוצה לדעת את כל הסוגים שיש זה מעצבן במיוחד על הפאק מאי אבל שיטה אסורה אז הם בטח לא אוהבים לפרסם אותה
 

שומפי

New member
אני גם אהבתי את התוכנית ../images/Emo127.gif

אבל איזה פחד !
מה זה האימונים האלו ? שראיתי את התוכנית , כל הזמן (או לפחות חלק מהזמן) חשבתי על עידודו - אתה בטוח שזה מה שאתה רוצה ? היה מעניין !
 
למעלה