תקשיבו מזג האויר הזה.... לא שמים לב אבל הכל מתייבש , כמו השפתיים ויש כאלה שזה בכלל אבל בכלל לא טוב להם לריאות. אני עושה מדי פעם סתם כמה סיסי של סליין , אחרת זה חותך כמו סכין ואין לי מושג כמה יבש שם בפנים. מה איתכם? אה וכמובן...מים מים מים.
אני מרגישה את זה בעיקר בסוף היום, ולכן מדי פעם בערב עושה אינהלציה של סליין - רגיל, לא היפרטוני - סתם בשביל להוסיף טיפה לחות בפנים. אחרת זה שיעול יבש ואגרסיבי, לא פרודוקטיבי בכלל, ואני סתם מתעייפת ומתעצבנת.
ההרגשה היא בריאות, וכנראה שהאינהלציה שאתם עושות ממש מסייעת. אני מעולם לא עשיתי אינהלציה רק עם סיליין, אולי בימים כאלה זה באמת יכול להיות דבר טוב. תודה על הטיפ!