תזכורת יובש

vikvik

New member
תזכורת יובש

תקשיבו מזג האויר הזה.... לא שמים לב אבל הכל מתייבש , כמו השפתיים ויש כאלה שזה בכלל אבל בכלל לא טוב להם לריאות. אני עושה מדי פעם סתם כמה סיסי של סליין , אחרת זה חותך כמו סכין ואין לי מושג כמה יבש שם בפנים. מה איתכם? אה וכמובן...מים מים מים.
 

LullaBelle

New member
אכן כן

אני מרגישה את זה בעיקר בסוף היום, ולכן מדי פעם בערב עושה אינהלציה של סליין - רגיל, לא היפרטוני - סתם בשביל להוסיף טיפה לחות בפנים. אחרת זה שיעול יבש ואגרסיבי, לא פרודוקטיבי בכלל, ואני סתם מתעייפת ומתעצבנת.
 

sporTV

New member
השאלה היא האם מים באמת יעזרו....

ההרגשה היא בריאות, וכנראה שהאינהלציה שאתם עושות ממש מסייעת. אני מעולם לא עשיתי אינהלציה רק עם סיליין, אולי בימים כאלה זה באמת יכול להיות דבר טוב. תודה על הטיפ!
 

vikvik

New member
באופן כללי

כאשר הגוף מאוזן עם נוזלים זה בהחלט עוזר.
 
למעלה