תור לתה"ש

g a l i 2 6

New member
תור לתה"ש

בוקר טוב לכולן יש לי תור למרפאה ב - 5.1 יום שני הבא ב13:00 בצהריים ואני לא מתכוונת ללכת (אין לי כוח למאבקי טופס 17 ואני הולכת לשטוקהיים במקום) אז אם מישהי רוצה את התור היא מוזמנת
 
למעלה