תורת הגזע...

ג נ ו ב

New member
תורת הגזע...

מלחמת העולם השניה; הנאצים בשילטון, מרכזים את קבוצות המיעוט, יהודים, צוענים, הומואים, נכים ועוד, להשמדה, כתחילת הדרך להשמדת כל מי שאינו מגזע הארי. בימים ההם בזמן הזה, יש האומרים בימים אלה? משום מה זה ממש מזכיר לי התנשאות של אשכנזים על ספרדים, חסידים על ליטאים וליטאים על חסידים, ובכלל, אי קבלת השונה במגזר הדפוק הזה שאנחנו כלואים בו.... למה אסור לי לחשוב שונה? אגב, כל השוואה בין תחילת המקטע לסופו, על אחריות המקשר....
 
הסיפור לא מתחיל היום

אלא בתקופה של גיבוש העם היהודי. עצם ההגדרה של יהודי היא גזענית לגמרי ,עד כמה שידוע לי אין עוד דת בעולם שכרוכה בלאום ,זאת אומרת שבכל הדתות אם אתה מאמין אתה בפנים וזהו ,ורק ביהדות אתה צריך להתגייר שזה נחשב כידוע ללידה מחדש ,מה שאומר שהמתגייר מאבד את הקשר שלו להורים ולאחים שלו .ואחרי הכל אסור לכהן להתחתן עם גיורת . וכל ה'גויים' לא נבראו אלא לשרתינו .. גם בתוך היהדות יש מעמדות ,ממזר חלל נתין וכו . אז רק טבעי שאלו שחיים באוירה הזאת יוסיפו עוד כהנה וכהנה . נכון שגם בחברה החילונית יש אפליות על רקע של מוצא .ההבדל ההוא ששם זה בשום אופן לא רשמי ,הרי אם יוכלו להוכיח שהיתה אפליה כזאת יתבעו לו ת'צורה. (בתקופה הזאת בכל אופן )ואצל החרדים יש מכסות לפי מספר אחוזים ,ומי שהולך לתבוע הוא מוייסר ! מי שרוצה להגיב מנקודת מבט דתית - שלא יטרח ,אנחנו יודעים בעל פה כל מה שתגיד .(בלי הטעויות כתיב )
 
למעלה