תוצאות הלילה

ynvgi

New member
תוצאות הלילה

שיקגו - פילדלפיה - 113 99 (לשיקגו) יוסטון - סקרמנטו - 115 98 (ליוסטון) דנבר - לייקרס - 102 116 (ללייקרס)
 

תום116

New member
יופי של משחק!

ניצחון מצויין על דנבר. אנדרו קיבל 20 דקות בסופו של דבר, פתח בחמישייה- במחצית הראשונה הוא נראה אבוד וכמעט ולא היה מעורב, אבל המחצית השנייה- אופרה אחרת לחלוטין, והוא היה פשוט נהדר ודומיננטי בצבע. גם קובי, עם המשחק הטוב ביותר שלו מזה כמה שבועות, היה לוהט וסיים עם 33 ב-36 דקות. בסה"כ משחק מצויין של אל איי, פרט לכמה דקות בודדות ברבע השני שהחזרנו את דנבר משום מקום למשחק עד לשוויון במחצית. אבל משם זה היה רק לייקרס. בכל מקרה, נהדר לראות את אנדרו חוזר וחוזר בצורה הזאת. הלילה בק טו בק בפורטלנד(יש שידור), בלי פיל! בעיות בריאותיות ברגליים, לא נראה לי משהו רציני כי פיל נראה בסדר היום. אבל הוא לא ייצא לפורטלנד יחד עם הקבוצה. קורט ראמביס עוזר המאמן יעביר את המשחק. אם מפסידים ובהנחה שקליבלנד מנצחים בפילי, אם אני הייתי פיל הייתי נותן מנוחה בשני המשחקים האחרונים לקובי ופיש ומפחית בדקות של פאו לקראת הפליאוף. אבל ספק אם זה ייקרה, אולי במשחק האחרון מול יוטה.
 

תום116

New member
מה שכן מדאיג

זה הכושר של פארמר, בכושר ממש שרחוק מלהיות מזהיר כבר לא מעט זמן. גם היום עם משחק בינוני מינוס. אני אוהב את השחקן הזה, הוא כבר הוכיח שהוא יכול לשחק הרבה יותר טוב, אבל אם הוא ימשיך ככה גם לכיוון הפליאוף, אני מקווה שפיל ימשיך לשלב את שאנון בראון שעושה עבודה מצויינת ומצוי בכושר נהדר. גם פיל רואה את זה, ולאט לאט שאנון מקבל יותר ויותר דקות. עדיין אני מאמין שבפליאוף כמובן שפארמר יהיה הגיבוי הראשוני לפיש, הוא גם מנוסה יותר. אבל אני רק מקווה שפיל יידע לשלב גם את שאנון על חשבון גו'רדן, אם יהיה צורך. טרבור היה היום ביום חלש, אבל יש לו את הימים האלה לפעמים. אה כן, ואיך אפשר בלי פאו- 19 ריבאונדים, שיא קריירה. 11 בהתקפה, שיא קריירה גם כן. 27 נקודות. פאו מלך העולם.
 

NadavG

New member
פורטלנד בחוץ זה המשחק הקשה ביותר שיכולנו לבקש

אם יש קבוצה שהוכיחה שהיא מסוגלת לנצח את LA, ואפילו להביס, זו פורטלנד. אבל גם אם מפסידים, פיל לא ייתן מנוחה לאף אחד עד שייעלם הסיכוי התאורטי לסיים ראשונים. לגבי קליבלנד, סטטיסטית המשחק הלילה של קליב' מול פילי הוא ההזדמנות האחרונה ל LA לסיים ראשונים, אם נניח שבבית הם לא מסוגלים להפסיד.
 

תום116

New member
מסכים בהחלט

המשחק הקודם שם, שהיה דווקא לא מזמן, היה ממש מביך ומשפיל. ובכלל, כל ביקור שם בערך מביך ומשפיל מאז 'נס קובי'. נקווה הלילה לשבור את הנאחס שם. לגבי קליבלנד, יש להם גם את אינדי שהם הפסידו להם כבר העונה והיא קבוצה די קשה.
 

NadavG

New member
בדיוק, קליבלנד כבר הפסידו לאינדי

כך שהסיכוי שיפסידו פעם נוספת היא אפסית, מה גם שמדובר בקבוצה עם מאזן שלילי. כדי להפסיד פעמיים רצוף לקבוצה קיקיונית כזו בתוך חודשיים, צריכים לוזריות מיוחדת במינה. והשנה נראה שהקאבס הם anything but. ואגב מעשית הם כבר מחוץ לפליאוף (ויהיו כך מן הסתם באופן סופי במחזור האחרון מול הקאבס) כך שאין להם סיבה להתאמץ, ואל תשכח ששחקנים לא רוצים להסתכן בפציעה כשמדובר בזמן דה גארבאז'.
 

NadavG

New member
אגב נס קובי...

נפלא לראות את התרגיל במהלך האחרון של המשחק, קובי מתחיל עמוק בצבע, ו- 4 חסימות (חסימה לחוסם לקובי, ועוד 2 חסימות בו זמנית למעלה כדי למנוע סוויטש). מצד שני פורטלנק נראו קצת אדישים לחסימות, לא כל כך מבינים מי אמור להיות השחקן שיזרוק... (באמת היה קשה לנחש?) אוףף... גרמת לי לדמעות בעיניים עם הקליפ הזה
 

ynvgi

New member
ההימור על ביינום השתלם

16 נק', 7 ריב', 1 אס' ב 7 מ11 מהשדה ב 21 דק'. פתיחה מעולה! קובי עם 33 פאו עם 27 ו 19 אודום לא נעלם לגמרי - 7 נק, 9 ריב ו 4 אס'
 

תום116

New member
משחק בינוני ללאמאר

נחכה ונראה מה יהיה בהמשך איתו, מקווה מאוד שהוא לא יחזור להיות לאמאר המתסכל של תחילת העונה. אגב, היה לקובי שתי קליעות מדהימות ברבע האחרון שהזכירו אחד לאחד אתם יודעים את מי...מספר 23 אחד.
 

NadavG

New member
טוב נו..

אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל... לא על כל קליעה יפה שלו צריך לשאת את שמו של אלוהים לשווא :/
 

NadavG

New member
הסלים שקלע היום, כן.

ואם תגיד שהפרצוף שקובי עושה בשרותים מזכיר לך את מייקל, זה גם לשווא.
 
לייקרס - נאגטס

משחק מעניין מאוד הלילה בסטייפלס, כאשר המדורגת 1 במערב מארחת את המדורגת 2. בנוסף, הלייקרס מקבלים בחזרה את אנדרו ביינום. ביינום נזרק ישירות לחמישיה על חשבונו של אודום, והלייקרס פותחים טוב יותר, כאשר דווקא גאסול נהנה מאוד מהנוכחות של ביינום, ועושה 14 נקודות ברבע הראשון. פטרו לא ממש פקטור במשחק, וננה ואנדרסון האנדר סייזד לא מצליחים לעצור את ביינום וגאסול בהגנה. ברבע השני קובי נכנס לעניינים, אבל 4 הדקות האחרונות של החצי, הם הדקות הטובות ביותר של דנבר במשחק, ובעזרת שלשה של JR סמית', 2 מטר מאחורי קשת השלוש, דנבר יורדים לחצי בשיוויון 56. ברבע השלישי, שוב ביינום על המגרש, והפעם קצת יותר טוב. הלייקרס מחפשים ומוצאים אותו מתחת לסל, ננה לא מצליח להתמודד עם הגובה והגודל של ביינום, כשהאחרון מתמקם מתחת לטבעת פעם אחר פעם, ועושה נקודות קלות מעל ננה. הלייקרס בורחים ל7 יתרון ברבע, ולא מורידים את הרגל מהגז גם ברביעי, לניצחון 116-102. קובי ברייאנט היה מעולה עם 33 ב11 מ19 מהשדה, ו9 מ10 מהקו, גאסול עם 27, ו19 ריבאונדים (11 אופנסיב, שניהם שיאים אישיים), ביינום מסיים עם 16 ו7. הנפגע העיקרי מהחזרה של ביינום, הוא אודום שעלה מהספסל מעולה לשלשה וחסימה מצויינת על הטבעה של ננה, אבל נעלם אחר כך, ולא התקרב למספרים שהיו לו כשעלה בחמישיה. הוא מסיים עם 7 נקודות ב2 מ7 מהשדה, עם 9 ריבאונדים. לדנבר כרמלו עם 23, JR עם 19, ננה עם 17 ו10, צ'ונסי עם 17 ו8 אסיסטים, וקלייזה עם 12 ו9 ריבאונדים. השורה התחתונה, עם ככה נראה המקום השני, קשה לראות קבוצה שמסוגלת לעצור את הלייקרס במערב.
 
למעלה