תופרת...מחפשת תופרת...

Tula1

New member
תופרת...מחפשת תופרת...

אז שוב הודעה על תופרת- רק כי אני קצת בלחץ. חזרתי מתאילנד עם שמלה משגעת שדורשת קצת תיקונים. מחפשת תופרת בשפלה וגוש דן שתסכים לעשות לי רק את התיקונים הסופיים בלי עיצוב משלה. אשמח לכל דבר. (איזה כיף לי יושב עליי
כתום...
 
שלחתי לך מסר בקשר לשמלה

לגבי תופרות ,היו כאן כמה בנות שהמליצו .ונראה לי שרב התופרות תסכמנה לעשות קצת תיקונים. סה"כ זה לא הרבה עבודה
 
למעלה