תופעת הגזים

תופעת הגזים

בני בן ה- 5שבועות סובל קשות מתופעת הגזים. הנני מניקה כ 3 פעמים ביום ומוסיפה אוכל לתינוקות סימילאק. בני מקבל כנגד הגזים בייבי גרפס, הפלא ופלא אך שום דבר לא עוזר גם העיסויים שאני עושה לו. בנוסף הוא מתקשה לעשות את קיבתו במהלך היום, לעיתים מתקשה לצאת אפילו פעם ביום. לעיתים הוא מקיא את ארוחתו האם יש עצה כלשהי לתופעת הגזים אולי תרופה אחרת ומדוע הוא מקיא?
 

אביטלתל

New member
מקיא זה לא טוב

לטיפול בגזים יש תכשירים שונים ממה שקראתי בפורום הזה ובפורום הנקה, אצל כל תינוק עוזר משהו אחר נסי תכשיר אחר לגבי הקאה - האם את בטוחה שמדובר בהקאה ולא פשוט בפליטה שנראית לך גדולה ?
 

star1977

New member
תשובות אפשריות

לגבי הזגזים. יש תכשירים אחרים שעוזרים. לדוגמא אצל טל הרגיים ווטר החמיר את הגזים בכלל. הגליכל מאד עזר .מה שגם עזר, כשהנקתי זה כמה שפחות לאכול מוצרי חלב. הייתי מחסלת קורנפלקס עם חלב וכשהספקתי הגזים שלו פחתו פלאים. מה שגם עוזר זה להשכיב בטן על בטן שלך, להניח בקבוק מים פושרים על הבטן שלו ( להזהר לא חם מדי), להמשיך עיסויים, ומה שמאד עזר לטל זה כך : השכבתי על הגב על הברכיי םשלי כשהראש רחוק ממני ורגליים אלי. הצלבתי רגליים שלו, קירבתי לבטן שלו- 3 חזרות קטנות ולישר את הרגליים שלו וחוזר חליליה. זה גרם לו להפליץ את נשמתו. לגבי העצירות אפשר לנקות טוב טוב שזיפים יבשים ולשים אותם במים רתוחים מספר שעול ולתת לו לשתות מעט מאד 5-10 סמ"ק לא יותר. לפעמים זה עוזר. וקחי בחשבון שלפעמים תמ"ל מסויים גורם לכל תופעות הגזים ועצירות. תנסי לעבור מסימיל למטרנה . אני מכירה לפחות 2 תינוקות שמטרנה גרם להם לגזים והמעבר לסוג אחר של תמ"ל פשוט הפסיק הכל. אם כל זה לא עוזר, זה תקופה של גזים. וזה יעבור. פוט לחבק ולנשק. אין מה לעשות. תינוקות רבים עוברים זאת. לגבי ההקאה - מה זה מדי פםע? כל יום? פעם ביום? אחרי ארוחה מסויימת.? אחרי תמ"ל? ואת בטוחה שזו הקאה? אולי זו פליטה גדולה? אולי את לא קפידה להוציא לו גזים תוך ארוחה? אולי צריך לעשות יותר הפסקות בארוחה להוצאת גרפס? אם זה הקאה גדולה בקשת חייבים לברר זאת. בכל אופן. אם את לא בטוחה לגשת כמה שיותר מוקדם לרופא. אם זה מחמיר להזמין אחד הביתה שיבדוק אותו. תרגישו טוב.
 

CalGirl

New member
לפעמים בגיל צעיר מע' העיכול לא

מספיק בשלה. הקאה היא כשהתינוק מקיא בקשת. מה שעושים הרבה פעמים כשיש הקאות - בהמלצת רופא ועם מרשם - זה לתת פורמולה שהקזאין (חלבון החלב) בה מפורק - נוטרמיגן או פורמולה מיוחדת של סימילאק. אם זה לא עובר תוך חודשים בודדים, מדובר אולי באלרגיה לחלב. זה מה שקרה אצלינו - אבל רק רופא יכול להמליץ על דרך הפעולה המתאימה. ויש אפשרות נוספת - ואל תסקלי אותי, כי אני מאד מבינה אם זה לא אפשרי - לנסות לחזור להנקה מלאה. אני לא גורו של הנקה, הפסקתי די מהר בגלל בעיות קשות עם ההנקה, אבל בדיעבד אני יודעת שהייתי מונעת את הבעיה הזו של ההקאות, פורמולה מיוחדת והרבה כאבי ראש אחרים... והעיקר, שיעבור מהר!
 
למעלה