תופעה שאני רוצה להבין
איך יתכן בן אדם שלא מגוון באימונים שלו (מתאמן הרבה זמן משהו כמו שלוש ארבע שנים אבל אותה תוכנית אימון) לא שומר על תזונה בכלל, לא מבין גדול במיוחד בחדר כושר לא רץ או שום דבר שקשור לאירובי יהיה עדיין בעל מסת שרירים יחסית גדולה ובאחוז שומן נמוך? מתחת 9 לטעמי גנטיקה?
איך יתכן בן אדם שלא מגוון באימונים שלו (מתאמן הרבה זמן משהו כמו שלוש ארבע שנים אבל אותה תוכנית אימון) לא שומר על תזונה בכלל, לא מבין גדול במיוחד בחדר כושר לא רץ או שום דבר שקשור לאירובי יהיה עדיין בעל מסת שרירים יחסית גדולה ובאחוז שומן נמוך? מתחת 9 לטעמי גנטיקה?