תופעה משונה

libal

New member
תופעה משונה

לאחר שצפיתי בסרטים הפורמטים שונים (לא בDVD ) ללא בעיות במחשב הנייד שלי , לאחרונה כאשר אני צופה בסרטים מכל סוגי הפורמטים של AVI ,בכמה סוגי מנגנים , בFULL SCREEN , הפרעות - מין פסים לרוחב כאילו יש הפרעות חשמליות כל שהם . בבדיקה שעשיתי - שיניתי את הרזולוציה מ600X800 ל1024X768 - התופעה נעלמה . החשד הראשון שלי שהבעייה היא בחומרה (או בדרייבר) . ניסיתי לצפות במערכת הפעלה אחרת בנייד , ושם התופעה לא היתה ברזולוציה 800X600 , ולפי הגיוני זה מראה שכרטיס המסך בסדר . האם למישהו יש רעיון כל שהוא לסיבת הבעייה ולפתרון המצב? תודה . מחשב - פנטיום 4 1700 מגה הרץ 256 מגה זכרון .
 

Ncoder

New member
אני לא הבנתי איך פטרת בעיית חומרה..

אצלך ב-800-600 זה לא היה טוב אז שינית ל-1024X768 וזה עבד טוב, בדקת אצל מישהו אחר ואצלו זה עובד על 800X600 - אז איך שללת בעיית חומרה אצלך ?
 

libal

New member
מותקן במחשב הנייד שלי

PC ורטואלי שבו מותקנת מערכת הפעלה WIN98 . ניכנסתי למחשב זה (ניכנסים מתוך מערכת ההפעלה הקיימת שלי והנמצא באותו מחשב נייד) וניסיתי להריץ סרט לדוגמא - ואין את הבעייה . מערכת ההפעלה הראשית במחשב היא WIN2000 . האפשרויות שאני חושב : 1. בכל זאת כרטיס מסך דפוק . 2. דרייבר לWIN2000 דפוק - אם כי עשיתי התקנה חוזרת של הדרייבר - ללא שינוי . 3.התקנתי תוכנה כל שהיא שדפקה את העסק . 4. מקודדים דפוקים או לא מעודכנים - לא כל כך נראה לי כיוון שפעם זה עבד , והבעייה מופיעה גם בDIVX וגם בXVID . וכמו כן התקנתי מחדש . הבעייה שבאם הסיבה היא כרטיס מסך - קשה יהיה להוכיח את זה כיוון שמלבד זה כרטיס המסך בסדר גמור . אם יש לך איזהו קצה חוט , או אולי מידע או נסיון בתוכנה שעושה בעיות דומות , אשמח לשמוע . תודה .
 

REBURN

New member
היתה לי בעבר בעיה דומה שעזרתי לחבר

הפתרון היה פשוט לפי דעתי דרייבר פשוט פירמטתי לו את המחשב התקנתי בשנית דרייבר טוב מקודדים דרושים עדכניין והכול נפתר על הצד הטוב פירמוט לשיקולך
 

libal

New member
תודה נשמע הגיוני , אם כי קצת דרסטי

כפי שציינתי - ניסיתי להחליף את הדרייבר - ללא הצלחה (כלומר הצלחתי להחליף את הדרייבר של כרטיס המסך - וזה לא עזר ) . אשמח לשמוע עוד אפשרויות לפני צעד שכזה עם כל מה שמשתמע .
 

REBURN

New member
לפעצים בזמניים מסויימים דרושים צעדי

קיצוניים שוב לפעמים הדרייבר נדפק ויש שאריות את יכולה להסיר את הדרייבר דרך מנהל ההתקנים ןלתת לצחשב לבד אבחן את הדרייבר הדרוש כמובן שאת יכולה להסיר את כול המקודדים ולהתקין חדשים חשוב לדעת ביצןע גיבוי חד פעמי בעזרת נורטון גוסט היה מאפשר לך שחזור מושלם של המחשב ב-5 דקות הסברים כיצד לבצע זאת עדיף לפנות בפורום תמיכה מוכן לייעץ במקרה שלא יודעים שם
 

libal

New member
נפתרה הבעייה :

וללא פירמוט : הורדתי DRIVER מעודכן מאתר של היצרן - וזה תיקן את הפגם . תודה לכל העוזרים .
 
למעלה