רמי עאמר אלוהים
New member
תופעה מרגיזה
בכל פעם שאחת מארבע ה"גדולות" (מה גדול בבית"ר י-ם של ארבע השנים האחרונות?) חוטפת על הראש מקבוצת תחתית או מרכז טבלה הכותרות ומירב תשומת הלב תמיד תוקדש לה. היום, למשל, על שער מוסף הספורט של מעריב יש תמונה של אברהם לוי, אלי כהן וששון שם-טוב עומדים ליד קיר עם פרצוף תשעה באב ומתחת כותרת "חייבים שינוי", ובמוסף הספורט של הארץ מראים תמונה של אלי כהן עומד בשילוב ידיים ליד הספסל עם עשן מסביבו ולמעלה כותרת "בדקה ה-65 התייצב ההגנה של בית"ר". בתקציר המשחק בערוץ 1 הראו את הקהל הדוחה של בית"ר י-ם לפחות 5 פעמים, ואת הקהל של הלוזוניה לא הראו בכלל, גם לא אחרי אף אחד מחמשת השערים שהקבוצה שלהם כבשה. לא שאכפת לי ספציפית ממכבי לוזון, שישרפו חיים, אבל למה לעזאזל זה צריך להיות ככה? זה שהמצב של בית"ר י-ם בקאנטים זה ממש לא חדשות טריות ומפתיעות, הגיע הזמן שיתחילו לתת כותרות למנצחות במקום לעשות טרגדיה מכל הפסד של קבוצה שמקומה על עמוד השער נקבע מראש.
בכל פעם שאחת מארבע ה"גדולות" (מה גדול בבית"ר י-ם של ארבע השנים האחרונות?) חוטפת על הראש מקבוצת תחתית או מרכז טבלה הכותרות ומירב תשומת הלב תמיד תוקדש לה. היום, למשל, על שער מוסף הספורט של מעריב יש תמונה של אברהם לוי, אלי כהן וששון שם-טוב עומדים ליד קיר עם פרצוף תשעה באב ומתחת כותרת "חייבים שינוי", ובמוסף הספורט של הארץ מראים תמונה של אלי כהן עומד בשילוב ידיים ליד הספסל עם עשן מסביבו ולמעלה כותרת "בדקה ה-65 התייצב ההגנה של בית"ר". בתקציר המשחק בערוץ 1 הראו את הקהל הדוחה של בית"ר י-ם לפחות 5 פעמים, ואת הקהל של הלוזוניה לא הראו בכלל, גם לא אחרי אף אחד מחמשת השערים שהקבוצה שלהם כבשה. לא שאכפת לי ספציפית ממכבי לוזון, שישרפו חיים, אבל למה לעזאזל זה צריך להיות ככה? זה שהמצב של בית"ר י-ם בקאנטים זה ממש לא חדשות טריות ומפתיעות, הגיע הזמן שיתחילו לתת כותרות למנצחות במקום לעשות טרגדיה מכל הפסד של קבוצה שמקומה על עמוד השער נקבע מראש.