ל-ארגינין, חומצת אמינו שהגוף מייצר בעצמו
מצאתי המלצה לקחת במקרים של בעיות זרע אבל אז ראיתי שנותנים גם לשיפור איכות ביציות וכאמור מדובר בחומר שמיוצר על ידי הגוף במילא אז נשמע לי בטוח לקחת על דעת עצמי.
זו חומצת אמינו ועל כן משמשת כאבן בנין לחלבונים בגוף.
יש לה אפקט של הרחבת כלי דם ונראה לי שאם לוקחים אספירין אז לא כדאי לקחת ל-ארגינין.
מעודדת הפרשת הורמון גדילה שהבנתי שיש בנות שלוקחות לצורך שיפור ביציות.
שותפה בבנין ואספקת אנרגיה לשרירים, שיקום פציעות, שיפור תמסורת עצבית, סילוק פסולת מהגוף...
תעשי חיפוש
כמו רוב התוספים, נורא יקר בארץ בעיקר שמצאתי רק של סולגאר, שליש מחיר בהזמנה מחו"ל אבל אין לי אפשרות.
שווה לנסות לדעתי
נזכרתי לתקן ברשימה מלמעלה ויטמין אי 2*400 יח'
מצאתי המלצה לקחת במקרים של בעיות זרע אבל אז ראיתי שנותנים גם לשיפור איכות ביציות וכאמור מדובר בחומר שמיוצר על ידי הגוף במילא אז נשמע לי בטוח לקחת על דעת עצמי.
זו חומצת אמינו ועל כן משמשת כאבן בנין לחלבונים בגוף.
יש לה אפקט של הרחבת כלי דם ונראה לי שאם לוקחים אספירין אז לא כדאי לקחת ל-ארגינין.
מעודדת הפרשת הורמון גדילה שהבנתי שיש בנות שלוקחות לצורך שיפור ביציות.
שותפה בבנין ואספקת אנרגיה לשרירים, שיקום פציעות, שיפור תמסורת עצבית, סילוק פסולת מהגוף...
תעשי חיפוש
כמו רוב התוספים, נורא יקר בארץ בעיקר שמצאתי רק של סולגאר, שליש מחיר בהזמנה מחו"ל אבל אין לי אפשרות.
שווה לנסות לדעתי
נזכרתי לתקן ברשימה מלמעלה ויטמין אי 2*400 יח'