תוספים לפיריון

מפעם

New member
ל-ארגינין, חומצת אמינו שהגוף מייצר בעצמו

מצאתי המלצה לקחת במקרים של בעיות זרע אבל אז ראיתי שנותנים גם לשיפור איכות ביציות וכאמור מדובר בחומר שמיוצר על ידי הגוף במילא אז נשמע לי בטוח לקחת על דעת עצמי.
זו חומצת אמינו ועל כן משמשת כאבן בנין לחלבונים בגוף.
יש לה אפקט של הרחבת כלי דם ונראה לי שאם לוקחים אספירין אז לא כדאי לקחת ל-ארגינין.
מעודדת הפרשת הורמון גדילה שהבנתי שיש בנות שלוקחות לצורך שיפור ביציות.
שותפה בבנין ואספקת אנרגיה לשרירים, שיקום פציעות, שיפור תמסורת עצבית, סילוק פסולת מהגוף...
תעשי חיפוש:)
כמו רוב התוספים, נורא יקר בארץ בעיקר שמצאתי רק של סולגאר, שליש מחיר בהזמנה מחו"ל אבל אין לי אפשרות.
שווה לנסות לדעתי

נזכרתי לתקן ברשימה מלמעלה ויטמין אי 2*400 יח'
 

londi81

New member
אני לוקחת בהוראת בר חוה

פרנטל
פרוביטיקה לנשים
ויטמין D
אומגה 3
Q10 - 600
ל-ארגנין - 100
דיאה - 75 (עד קבלת הוסת)
&nbsp
פרוביטיקה וגנילית שבוע אחרי השאיבה
&nbsp
נראה לי שזהו.... יש לי טקס ארוך של בליעת כדורים כל יום
 

טוליתי

New member
לא לקחת כלום מבלי לאשר זאת מול הרופא המטפל

יש כאן בכמה פוסטים בשרשור הזה תכשירים שיש להם תופעות לוואי, שלא לדבר על השפעה של התכשירים על הטיפול עצמו.
ממה שידוע לי, לא ממש ניתן לשפר את איכות הביציות אלא לשפר את הסביבה שבה הביציות מתפתחות.
 

mevugeret1975

New member
אני לוקחת

רק חומצה פוליצ 0.4. הייתי מוסיפה אולי וויטמין D.
אני עובדת חברת פארמה, מכירה את הנושא מקרוב. משתדלת לא לקחת תוספי מזון (שכל הדברים שהציעו פה -הם אכן תוספי מזון ולא תרופות). חומצה פולית זה באמת נחוץ והוכח. השאר-מי יוזע באיזה תהליכים יוצרו, איך נבדקו (נבדקו בקפדנות?), מה הזמינות הביולוגית ועוד הרבה דברים שמקפידים מאוד בתרופות. צריכת יתר של וויטמינים יכולה גם להזיק וזה הוכח(והם בכמויות מטורפות בטבליות שמוכרים).
בנוסף, שני הרופאים שהייתי אצלם-אחד בציבורי ואחד בפרטי -לא המליצו dhea. שזה תוסף שהתופעות לוואי שלו יכולים להיות מאוד לא נעימות.
 
למעלה