תוספים לדלקים

mmilner

New member
תוספים לדלקים

לפי מה ששמעתי האם זה נכון שחייבו את חברות הדלק לפני כחצי שנה לשים בדלקים תוספים? בתודה מראש.
 

magician

New member
תוספים ודלק../images/Emo73.gif

אכן מחודש 1.2002 - קיים תקן מחייב את חב´ הדלק בתוספים שונים לכל הדלקים. אין לראות מצב זה כפתרון מוחלט לאי טיפול המערכת הדלק וכעיקרון הוא מתאים לרכבים חדשים. ברכבים ישנים יש לבצע טיפול במערכת הדלק שברכב לפי הצורך, עקב הצטברות משקעים שונים באמצעות תוסף מומלץ ע"י יצרן הרכב -מטרת התוסף - ניקוי מערכת הדלק:קרבורטור,דיזות, אינג´קטורים,שסתומים וכו´. ניתן לקרוא מאמר בנושא, באתר שלי למכוניות ספורט בישראל - נא לבחור במאמר מערכת ומתוך המאמרים : תוספים לדלק... webmaster www.carinfocus.com
 
למעלה