תולעים ועוד צרות...
שלום רב, יש לי מספר בעיות במחשב שלדעתי נובעות מאותו המקור, דבר ראשון ומרכזי, לפני שבוע וחצי חדרו תולעים למחשב שלי. אז השתמשתי בכל התוכנות האפשריות שעמדו לרשותי כדי לחסל אותן, Ad-aware se personal, Ad-aware 6.0, Norton 2005, Spy bot destroy ואפילו התוכנה שהמליצו עלייה כאן בפורום למחיקת home search assitant(כי עמוד הבית הוא about:blank). באיזה תוכנה שכחתי להשתמש? האם המחשב נדבק באופן שדורש פירמוט? מתקפת התולעים גרמה למספר שיבושים במחשב, אני לא יודע בדיוק אם יש קשר, אבל הנה פירוט קצר: 1.לא ניתן להיכנס לחשבון ההוטמייל שלי, לא דרך הרשת ולא דרך האאוטלוק. 2.כאשר חיפשתי משהו בעברית באימיול, תוצאות החיפוש היו בפונט ג'יבריש. 3.פעם או פעמיים ביום לפחות לא ניתן להחליף את הפונט מאנגלית לעברית. בקיצור, הסוס הטרויאני הזה עושה לי המון בעיות, יש כאן למישהו/י רעיון מה כדאי וצריך לעשות? תודה רבה מראש!
שלום רב, יש לי מספר בעיות במחשב שלדעתי נובעות מאותו המקור, דבר ראשון ומרכזי, לפני שבוע וחצי חדרו תולעים למחשב שלי. אז השתמשתי בכל התוכנות האפשריות שעמדו לרשותי כדי לחסל אותן, Ad-aware se personal, Ad-aware 6.0, Norton 2005, Spy bot destroy ואפילו התוכנה שהמליצו עלייה כאן בפורום למחיקת home search assitant(כי עמוד הבית הוא about:blank). באיזה תוכנה שכחתי להשתמש? האם המחשב נדבק באופן שדורש פירמוט? מתקפת התולעים גרמה למספר שיבושים במחשב, אני לא יודע בדיוק אם יש קשר, אבל הנה פירוט קצר: 1.לא ניתן להיכנס לחשבון ההוטמייל שלי, לא דרך הרשת ולא דרך האאוטלוק. 2.כאשר חיפשתי משהו בעברית באימיול, תוצאות החיפוש היו בפונט ג'יבריש. 3.פעם או פעמיים ביום לפחות לא ניתן להחליף את הפונט מאנגלית לעברית. בקיצור, הסוס הטרויאני הזה עושה לי המון בעיות, יש כאן למישהו/י רעיון מה כדאי וצריך לעשות? תודה רבה מראש!