תולדות האקס
בוקר טוב אני גרושה ואם לשני בנים אני התגרשתי לפני 4 שנים עקב בגידה של הבעל כשגיליתי אפשרתי לו ללכת למאהבת המבוגרת ממש בסמוך לאחרי הלידה ניהלנו מאבק משפטי של כמעט שנתיים עד שהתגרשנו אני לא הטרדתי אותו לא תובעת אותו ולא באה אליו בדרישות בת זוגו לדבריה אני מהווה עליה איום גדול מאוד היא כל הזמן מדברת עלי שונאת אותי לדבריה ומאחלת לי רע אתמול שמעתי שהיא אמרה אם היא לא היתה נענשת היא היתה דורסת אותי מאין הרגשות השלילים האלו באים לדעתכם
בוקר טוב אני גרושה ואם לשני בנים אני התגרשתי לפני 4 שנים עקב בגידה של הבעל כשגיליתי אפשרתי לו ללכת למאהבת המבוגרת ממש בסמוך לאחרי הלידה ניהלנו מאבק משפטי של כמעט שנתיים עד שהתגרשנו אני לא הטרדתי אותו לא תובעת אותו ולא באה אליו בדרישות בת זוגו לדבריה אני מהווה עליה איום גדול מאוד היא כל הזמן מדברת עלי שונאת אותי לדבריה ומאחלת לי רע אתמול שמעתי שהיא אמרה אם היא לא היתה נענשת היא היתה דורסת אותי מאין הרגשות השלילים האלו באים לדעתכם