תולדות האקס

תולדות האקס

בוקר טוב אני גרושה ואם לשני בנים אני התגרשתי לפני 4 שנים עקב בגידה של הבעל כשגיליתי אפשרתי לו ללכת למאהבת המבוגרת ממש בסמוך לאחרי הלידה ניהלנו מאבק משפטי של כמעט שנתיים עד שהתגרשנו אני לא הטרדתי אותו לא תובעת אותו ולא באה אליו בדרישות בת זוגו לדבריה אני מהווה עליה איום גדול מאוד היא כל הזמן מדברת עלי שונאת אותי לדבריה ומאחלת לי רע אתמול שמעתי שהיא אמרה אם היא לא היתה נענשת היא היתה דורסת אותי מאין הרגשות השלילים האלו באים לדעתכם
 
כנראה בר ../images/Emo99.gif

שהסיבה היא שהיא הרבה פחות ממך בכל, כלומר פחות יפה, פחות חכמה , והכי הכי פחות צעירה והיא מרגישה את העליונות שלך עליה, ויכול להיות עוד משהו, שיש ביניהם שיחה או ויכוח עליך הוא מדבר עליך חיובי ופה ושם משווה ביניכן לטובתך אפילו רק כדי להקניט אותה ,זאת סיבה מספיק טובה לעורר בה רגשות קנאה . חוץ מזה מאיכפת לך מכל זה, את צריכה לדאוג שהרצונות הכמוסים שלה לא יעברו למעשים, את לא יכולה לדעת איך קנאה יכולה לערער כל נפש הכי בריאה, ולגרום לה לעשות מעשים לא שפויים.
 
למעלה