תולדות האקס

תולדות האקס

ערב טוב ושבת שלום האקס שלי לא ראה את הילדים כמעט חודשים אחד הילדים שלי עם בעיה התפתחותית והוא לא מדבר שאלתי אותו באמצעות קלפים על האבא הוא הראה לי דמות של רגלים ללא פנים תראו איזה מסר ברור דמות האב נעלמה לו ובגלל שהוא לא מדבר הוא אפילו לא יכול לשאול איפה הוא אמא אדם עם 0 נתינה תגידו למה כל האקסים אותו דבר אלוהים ברא אותנו שונה מהם
 

m i c h a l i

New member
לא אוהבת הכללות ../images/Emo4.gif

לא כל האקסים הם אותו דבר... אולי האקסים בהם את נתקלת אינם מתפקדים כאבא. לשמחתי אני מכירה המון גברים שמתפקדים כאבות לכל דבר ולעיתים אפילו טוב יותר מהאמא ( כן כן) אז אפשר להביע דיעה או לפרוק מהלב אבל נסי לייחס לזה פן אישי יותר
 

פז40

New member
לא כל האקסים אותו הדבר

הגרוש שלי לא ראה את הילדים כמעט שנתיים,וגם כשראה אותם היה פעם בשנה למרות זאת יודעת שלא כולם כאלה , בגלל עובדה זו למדתי לסמוך על עצמי ,לגדלםגם כאם וגם כאב,לא תמיד קל אבל... התוצאות מדברות בעד עצמן, חזקי ואמצי זה רק יוכיח לך כמה את חזקה ומסוגלת להתמודד כמעט עם הכל דעי לבקש עזרה כשצריך וקבלי חיבוק חזק והבנה לרגשותייך וקבלי את זה שלא תמיד אנחנו מסוגלים לתקן את העולם אך עושים כמיטב יכולתינו...
 
אי אפשר לעשות הכללה....

כמו שיש אקסים לא בסדר יש גם אקסיות לא בסדר
נשים כותבות, שופכות את הלב יותר מגברים, לכן ניראה לנו שיש יותר אקסים לא בסדר.
 

mishele5

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo39.gif../images/Emo127.gif,חן חן לכן.

וכעת רץ להצגה עם הילדה, קריוס ובקטוס, בתקווה שבטאתי נכון. ערב מהנה לכולם.
 
למעלה