תוכנת XARA 3D

לירון2000

New member
תוכנת XARA 3D

אולי מישהו יודע היכן ניתן להשיג את התוכנה שכתובתה ניתנה בפורום זה?
 

udiyulis

New member
שלומי יקר,

קישור מכל הלב הוא קישור חם - ואני יודעת שיש לך את "חום הלב" (ואש הקרב) אז עוד שניה אחת מזמנך היקר והקישור יחמם גם את לבנו. אוהבת
 

שלומי

New member
האמת שלא חשבתי על זה

כי זו כתובת קצרה מאוד. אבל את צודקת, אז הנה הוא
 

udiyulis

New member
כששינית את הודעתך הקודמת מחקת

גם את תגובתי. אז הנה היא שוב:
שלומי, חיממת את ליבי, תודה! ולא שלא יכולתי אחרת, אך זה הרבה יותר נעים ומצביע על רצון טוב. ואל תכעס עלי, כי אני באמת מעריכה אותך.
 

שלומי

New member
לא כועס! למה שאכעס?!

אני פשוט עניתי כשהייתי באמצע כתיבת דף הטמל.עניתי קצר. אני כותב בפורומים בחו"ל ושם התשובות הן סופר קצרות.כנראה זה מתוך הרגל.
 

udiyulis

New member
זה מה שמיחד את הפורום שלנו

שהוא לא רק פונקציונלי, תכליתי - שאלות ותשובות, אלא הרבה יותר אישי, מזמין, ועל כך גאוותנו (לפחות שלי).
 

שלומי

New member
מסכים וחצי - הרבה יותר נעים!

בפורומים זרים, נכנסים בד"כ זרים ולא מתחברים זל"ז.
 

לירון2000

New member
הורדתי את גירסת הניסיון

תקוע שם רקע עם שם התוכנה שאי אפשר להסיר בגירסה השניה זה לא היה. אולי למישהוא יש את הגירסה ההקודמת, שדרך אגב היתה חינמית?
 

לירון2000

New member
הי מוטי! תודה עם כל הלב!!!!!!,אבל

גם פה, אינני יכולה להפתר מהרקע. אולי בגלל שזה דמו?
 
למעלה